فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

تکه های جامانده از تابستان 94

1394/7/28 18:29
نویسنده : مامان مریم ❤
1,224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه دخترک دردانه خودم که این روزها شیرین و شیرین تر ازهمیشه ایی

هر روز که میگذره تو شیرین تر از قبل میشوی و من عاشقتر

ومن در عجبم که چه رازیست بین دوست داشتن ما که البته هزاران بار فراتر از

دوست داشتن است ،شاید عاشقی باشد.....

و.....

هزاران با عذرخواهی که این روزها نمیدونم چجوری روزم به شب میرسه....

ای کاش یکم این عقربه های ساعت یواشتر حرکت میکردن آخه چقدر عجله !!!!!!!!!!!!!!!

امروز توی کامپیوتر در حال گردش بودم که یه سری عکس به چشمم خورد و متوجه 

شدم هنوز توی وبلاگت نرفته ،تنبلی و گذاشتم کنار و دست بکار شدم

واسه تولد 3 سالگیت یه تولد خودمونی گرفتیم و وقتی دایی جواداز کانادا  اومد

به بهانه دور همی یه تولد هم اون موقع واست گرفتیم..

توهم که عاشق تولد و کیک هزار با خوشحال شدی....

 

 

 

 

کیک تولد با تم زنبوری

ژستهای دخملی قبل از اومدن مهمونا


مرسی از نگاه زیباتون

پسندها (1)

نظرات (0)