فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

جشن تولد 4 سالگی دخملی من..

1395/5/1 21:09
نویسنده : مامان مریم ❤
808 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که به دنیا آمدی،من متولد شدم...

و از آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم...

دختر آسمانی من، جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است و تو

عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی...

گوشه دلم روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو آغاز می کنم...

سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد...

سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم...

امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است...

روزی که ...

پلک جهان می پرید

دلم گواهی میداد اتفاقی می افتد

ولحظاتی بعد فرشته ایی از آسمان فرود آمد در دامن من

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است

 

 

     

            

              

              

امروز نهال زندگیم چهار ساله شد و باز هم یک سال از زیباترین سالهای زندگیت گذشت  .

گل من تو زیباترین و بهترین بهانه زندگی من هستی اما با این وجود هنوز هم که هنوزه

نتونستم اونجوری که باید وجدانم راحت باشه از عهده مسئولیت مادرانه بربیام .

دختر گلم  مجبورم به خاطر اینکه تا 2ظهر سر کار هستم  فرشته کوچولوم را از ساعت

7 تا 2عصر مهد بذارم تازه بعد از اونم خسته و با روحیه کسل باید منو تحمل کنی .

بعضی مواقع هم بخاطر خودخواهی های مادرانه خیلی بهت سخت میگیرم .

اما با همه این اوصاف تو تمام هستی منی و جونم بسته به جون توست .

فرشته کوچولوی عزیزم من بدون تو هیچم و لحظه ای بدون تو نمی تونم زنده باشم .

امیدوارم موقعی که تونستی این متن را بخونی ، به مادرت افتخار کنی و شرمنده ات نباشم

عزیزم تو بهترین دختر روی کره زمینی واسه من . تولدت مبارک . ان شالله هزار ساله شی

پسندها (2)

نظرات (1)

❣ فاطمه جونــــــ ❣
1 مرداد 95 22:12
تولد مبارک آندیا کوچولو صد ساله بشی