فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

چه کسی گفته زمستان خدا زیبا نیست؟

1395/11/15 20:23
نویسنده : مامان مریم ❤
956 بازدید
اشتراک گذاری

با تو در برف .. مهم نیست خیابان باشد
یا جنون باشد و یک عمر بیابان باشد

چه کسی گفته زمستان خدا زیبا نیست ؟
دوست دارم همه ی سال زمستان باشد

ره به جایی نبرد فکر فرار از باران
نیست چتری که به اندازه ی باران باشد

تا تو با ناز نخندی چه کسی خواهد دید ؟
سی و دو دانه ی برفی که درخشان باشد

می نویسی به تن برف سئوالت را، کاش
پاسخ مسئله یک واژه ی آسان باشد

خواندمش : ” تا به ابد عاشق من می مانی ؟”
دوستت دارم اگر قیمت آن، جان باشد

تا کمی گرم شود شعر و تو سرما نخوری
دفتر شعر مرا نیز بسوزان .. باشد ؟

 

دومین برف پربار زمستان امسال هم بارید و به حق که عجب برف پر آبی هم بود

ما هم اهل صفااااااا......

گفتیم دخملیمون یکم برف بازی توی کودکی یاد بگیره و تجربه کنه تا مثل بعضیا توی بزرگی 

از برف و یخبندون بیزار نباشه.....رفتار درست والدین برای بچه ها پایه و اساس تمام شخصیت او در بزرگسالیی است....

بگذریم بحث روانشناسی نکنیم..

خلاصه با دخملی رفتیم بالای پشت بوم....تازه راه پشت بوووم و یاد گرفتیم

حقیقتا جای دنج و راحتیه و در بست در اختیار خودمون بود و کلی آندیا برف بازی کرد

و من گذاشتم تا جاییکه دوست داره برف بازی کنه....البته تا جاییکه سرما نخوره

خلاااااااصه دخترم کلی حال کرد اینم عکسهاش:

 

 

 

لحظه های زیبای برف بازی دخترم

رد پای برفی آندیا

 

 

یعنی با برف بازی کردن لذتی میبرد هااااااااااا

 

اینم از آخر کاااار که حسابی برفی شده بود

و کلاه و شال و مجبور شدم عوض کنم

ناراحته چون باید بریم خوووونه

 

پسندها (1)

نظرات (0)