فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

کودکم ....کودک بمان

1395/10/22 22:44
نویسنده : مامان مریم ❤
2,297 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم کودک بمان دنیا بزرگت میکند

بره باشی یا نباشی گرگ گرگت میکند

کودکم کودک بمان دنیا مداد رنگی است

بهترین نقاش باشی باز رنگت میکند

کودکم کودک بمان دنیا دلت را میزند

سخت بی رحم است میدانم که سنگت میکند

 

ولی تو اینروزها حسابی برای بزرگ شدن عجله داری و هی پا تو کفش من میکنی

مثلا همین چند شب گذشته وقتی من سر کار بودم 

رفتی سراغ کادو سالگرد ازدواجم و اون چکمه ها رو پوشیدی و

از بابا خواستی چند تا عکس ازت بگیره

اونم با تلگرام واسم فرستاد و من در حین شیفت وقتی چشمم به اون عکسها 

افتاد آی ی ی ی ی حالی کردم

خستگیم رفت که رفت

وااااااای خدااااا هلاک این فیگوراتم من...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)