فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

پاییز هزار رنگ ما.....

1395/8/15 17:26
نویسنده : مامان مریم ❤
484 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین فصل برای من پاییزه عاشقشم با اینکه همیشه تفسیرهای غم انگیزی ازش شده

ولی من دوست دارم این فصلو مخصوصا ماه آبان..اصلا برای من پاییز زنده شدنه

تلاش و تکاپوس شاید چون همیشه عاشق مدرسه رفتن بودم این حس خوب بر میگرده

به دوران درس و مدرسه....

جمعه گذشته تصمیم گرفتیم بریم پارک ملت...طبیعت رنگ پاییزی به خودش گرفته بود

هرچی از زیباییش بگم کم گفتم حتی عکسا نمیتونن زیبایی که با چشم دیده میشن

منتقل کنن..خیلی خیلی خوش گذشت چون هوا هم آفتابی و عالی بود و حسابی

از منظره لذت بردیم.

دخترکم از این همه رنگارنگی این فصل زیبا حسابی به وجد اومده بود و تا دلش

خواست دوید و دوید....

وما هم تا تونستیم لذت بردیم از حال کردن دخترکمون...

و اینجاست که باید گفت :

 

دوباره پاییز
اما نه ((فصل خزان)) زرد!
دوباره پاییز
اما نه فصل اندوه و درد!
دوباره پاییز
فصل زیبای سادگی
دوباره پاییز، موسم شدید دلدادگی....

امان از این بوی ِ پاییز و آسمان ابری ! که آدم نه خودش میداند دردش چیست

و نه هیچکس ِ دیگری … فقط میدانی که هر چه هوا سردتر میشود ،

دلت آغوش ِ گرمتری میخواهد..

زندگی زیباتر میشود 

به شرطی که به اندازه تمام برگ های پاییز

برای یکدیگر آرزوی خوب داشته باشیم…

از پاییز
مهرش برای تو
برگ ریزش برای من

 

پاییز

وفادار ترین فصل خداست

حافظه ی خیس خیابان های شهر را

همیشه همراهی می کند

لعنتی، هی می بارد و می بارد

و هر سال

عاشق تر از گذشته هایش

گونه های سرخ درختان شهر را

می بوسد و

لرزه می اندازد به اندام درختان

و چقدر دلتنگ می شوند برگ های عاشق

برای لمس تن زمین

که گاهی افتادن

نتیجه ی عشق است....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)