فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

اولین برف پاییزی شهرما....

1395/9/13 20:14
نویسنده : مامان مریم ❤
508 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب هوا خیلی سرد بود.....

وامروز صبح که پرده اتاقمون و زدم کنار دیدم داره برف میباره.....

آنقده خوشحال شدم که نگو......

امروز13 آذر اولین برف پاییزی  شهر من به زمین نشست....

تو اگر باز کنی پنجره ای سوی دلت

میتوان گفت که من چلچله باغ توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف

سخت محتاج به گرمای توام  . . .

 

اینم اولین عکسهایی برفی دخترک در پاییز 95

روز پشت بوم خونه

اینم یکی از مزایای طبقه پنجم بودنه دیگه

یه جای دنج و آروم

البته شاید زیبایی طبیعت و پارک و نداشته باشه

ولی وقتی یه جوجه داری اینجا بهترین جا واسه برف بازی میشه

یهویی آب میخواد- یهوییجیش داره- یهویی گرسنه میشه

و خلاصه کلی یهویی داره که ما هم ترجیح دادیم بر بام خونه برف بازی کنیم

ولی حااااااالی دااااااد....

 

امیدوارم روزای زمستونیت مثل دل من که از عشق تو لبریزه گرم باشه!

امیدورارم بختت مثل برف سفید بشه !

 

آدم برفی نبودم که به پایت یک شبه آب شوم …

من ؛ مو به مو سفید شدم !!!

آندیا و بابایی جووووونش

 و......

اینم خانواده 3 نفره ما توی یه روز برفی

دوستوووون دارم

 کلام آخر :

 

پروردگارا : آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بی صدا

بر سرزمین قلب کسانی که برایم عزیزند ببار....

                                                                               

 

                                                                الهی آمین.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)