فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

پارسال دوست ، امسال آشنا

1398/1/23 11:24
نویسنده : مامان مریم ❤
178 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وبلاگم. دلم واست تنگ شده بووود.چند روز پیش که واکسن دو ماهگی دیانا رو زده بودیم و اونم حسابی بهانه گیر شده بود هر چی فکر کردم که تو توی دوماهگیت چجوری بودی راستش یادم نیومد و اینجوری شد که یهو یاد وبلاگت افتادم د رفتم سراغش......
شروع کروم به خوندن و از تو چه پنهون چند قطره اشکم ریختم. یاد روزایی که کوچولو بودی افتادم...یاد روزایی که خونه خاله فرزانه روبروی خونمون بود و ........
حالا رفته ساری و دور شده و دیانا رو دارم با تجربه های کم و بیش اونروزای تو بزرگ میکنم....
بگذریم
خلاصه با خودم گفتم توی دنیای پر از تکنولوژی اینروزا که همه مردم سرشون توی موبایلشونه یا توی تلگرام هستن یا دارن توی اینستاگرام پست میزارن ( که البته خودمم جزء همون آدما شدم..)جسابی از وبلاگت غافل شدم.
واکسن دیانا یه تلنگری بو که بیام سراغ وبلاگت و دوباره برات شروع کنم به نوشتن...البته با یه تفاوت و اونم اینکه کارم دو برابر شد چون جوگیر شدم و یه وبلگم واسه دیانا کوچیکه باز کردم.....حالا نمیدونم میتونم ادامه بدم و دو تایی فعال نگه دارم یا نه...🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
فهرست و که نگاه کردم دیدم واااااای خیلی عقبم و یه دو سالیه هیچی برات ننوشتم. تصمیم گرفتم از مهر ماه ۹۷ که کلاس اولی شدی واست بنویسم....

البته سال ۹۶ و یک مرور کلی میکنم و سریع میرم سراغ مدرسه رفتنت که فکر میکنم زیلاترین و احساسی ترین روز برای هر مادریه.....

بسم الله........

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)