فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

زمستان ۹۶

1398/1/25 10:40
نویسنده : مامان مریم ❤
267 بازدید
اشتراک گذاری

و......

رسیدیم به زمستان سرد و بی برف

نمیدونم چرا زمستون که میاد همه یاد عید میوفتن و میگن دیگه سال تموم شد....کجا تموم شد هنوز ۱۲۰ روز دیگه مونده......از بس توی مشهد برف نمیاد و فقط هوا سرد و خشکه همه از زمستونش فرارین و به عید فکر میکنن.....

حالا کو تا عید......عیدم میاد.....

من که برخلاف همسر جان عاشق برف و برف بازیم . فکر کنم آندیا هم توی این زمینه مثل منه و زمستونا همش منتظره برفه.....🐇🐇

ولی امسال تقریبا برف درستی نبارید فقط یکی دوبار. اونم اینقدر زمین گرم بود که آب شد و نتونستیم آدم برفی بسازیم☹☹☹☹☹☹

ما هم چون برف نبارید گفتیم بریم سفر...مثلا خیلی با کلاسیم😃😃😃😃

ولی از شوخی گذشته امسال چون تابستون مسافرت نرفتیم قرار گذاشتیم پاییز یا زمستون بریم سفر.....و توی زمستونم کجا میچسبه....

بله دبی......ولی ما دوبی نرفتیم

تشریف بردیم کیش

دخترک در راه فرودگاه

عشقه هواپیما هستن ایشون

 

دوچرخه سواری یکساعت بعد از رسیدن به جزیره

 

 

 

دوچرخه سواری با پدرجان، منکه دوچرخه سواریم افتضاح بود ، کلی خندیدیم😃😃😃

 

عاشق دریام🤗🤗

عاشق این گل های کاغذی توی کیش هستم

خیابونای خلوت و تمیز و بدون زباله

راننده هایی که قوانین و رعایت میکنن، بوق الکی نمیزنن ، جلوی پای عابر پیاده ترمز میزنن

خلاصه آرامش کیش و دوست دارم

اوف چه با احساسه این دختره

محوطه هتل

بابا یه ماشین برای دو روز کرایه کرده بود و همین باعث شد بهمون بیشتر خوش بگذره و دور جزیره رو حسابی بچرخیم. عکس بالا یه جای خیلی بکر و خلوت بود که من و دختری رفتیم توی آب و کلی خوش گذشت.....

 

 

یه عده عکاس هم کنار ساحل بودن که مرتب از کسایی که کنار ساحل قدم میزدن یا .....عکس میگرفتن و بعد اگه دوست داشتی واست چاپ میکردن... دختر خانوم ما هم یکی و گیر آورده بود و اینجوری فیگور میگرفت اونم تند تند عکس میگرفت...🤔🤔🤔🤔

 

 

از همه  هیجان انگیزتر قسمت پاراسل بود که واقعا"محشر و باحال بود.....

پرواز روی آبهای نیلگون خلیج فارس و آرامش و سکوت اون بالا فراموش نشدنیه...

هر زمان دیگه ایی هم برم مطمئنن جزء انتخابام هست...مخصوصا" اینکه اون بالا کنار عزیزانم بودم...دوستون دارم❤❤

 














































 

پسندها (1)

نظرات (0)