فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

چه زود بزرگ شدی...

1398/6/17 22:02
نویسنده : مامان مریم ❤
590 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها عجیب احساس میکنم که بزرگ و بزرگتر شدی. اومدن یه موجود کوچکتر از خودت باعث شد تا احساس کنی داری بزرگ میشی...البته هیچوقت اصرار نکردم که زودتر از سن خودت بزرگ بشی....اما تو همیشه توی هر مرحله از رشدت هر چیزی و به موقع خودش یاد گرفتی و پذیرفتی...

پستونک و درست در زمانی که باید میزاشتی کنار ، ترک کردی....

برای از شیشه گرفتنت خیلی اذیت نشدی و منم اذیت نکردی...

از پوشک گرفتن که برای همه مامانا یه چالش بزرگ هست...تو خیلی راحت گذاشتی کنار بدون اینکه حتی یک شب تختخواب ِ تو خیس کنی..و حالا هم که بزرگترین کمک و به من و بابا کردی و هراران آفرین به تو خانوم کوچولوی من....

مرخصی زایمان من نیمه مرداد ماه تموم شد و من رفتم سر کار و این زمان دقیقا مصادف شد با تعطیلی مدارس و توی خونه بودنت....از اول مرداد ماه سعی کردم یه زمانهای کوتاهی توی خونه تنها بمونی تا وقتی من رفتم سرکار بتونی تنهایی و مستقل توی خونه وایستی که الحق این دفعه هم حسابی بهمون حال دادی و همه جی خیلی راحت حل شد...حالا دخترک ۸ ساله من صبحها که من و بابا میریم سرکار ، توی خونه تنها میمونه و .....

بماند که بابت این تنها موندن کلی جایزه و وعده ها بهت داده شده که البته حقت بود....

امروز میخواستم گالری عکسهای توی گوشیم و روی لپ تاپ خالی کنم که چشمم به عکسهات افتاد و غنیمت دونستم بزارمشون توی وبلاگت یادگاری واسه سالهای اینده عمرت ....

درست ۳ روز بعد از تنهایی موندنت وقتی ازت پرسیدم جایزه چی میخوای مثل همیشه سرزمین عجایب اولین انتخابت بود و ما هم نه نگفتیم....

اولین جایره رفتن به شهربازی و خوشحالی تو بود..😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤗🤗😍

فرشته های دوست داشتنی من

شما یکی از زیباترین معجزات زندگی ام هستین

یکی از بزرگ ترین شادی هایی که من تاکنون درک کرده ام

و یکی از دلایلی که روشنی و خنده و شادی بیشتری در جهانم وجود دارد

دوستتون دارم دخترای عزیزتر از جانم


در اوج خوشحالی 😃😃😃و اینم یه جمعه دیگه که رفتیم پارکی که دوست داشتی
هم بازی و هم تمرین اسکیتو البته تعطیلی بعدیش که بابا قول داد برای عاشورا  تو رو ببره که دسته های عزاداری و ببینیآرزویم این است که دلت خوش باشد، نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند، نشود غصه دمی نزدیکت، لحظه هایت همه زیبا باشند، از خدا می خواهم که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر و نباشی دلتنگ.خواهرااای دوست داشتنی😍😍یک لحظه نگاه تو مرا آرام جان است چشمان تو آرامترین خواب جهان است❤💚💙💟💜💛

پسندها (3)

نظرات (0)