فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

آخرین روزهای بهار 93(1)

1393/3/25 11:04
نویسنده : مامان مریم ❤
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...دختر گلـــــــــــــــــــــــــــم ، سلام عزیــــــــــــــــــــــــزم

اومدم با 1000 تا عذرخواهی ،ببخش مامانی که دیر به دیر میام به وبلاگت سر میزنم .این روزا سرم یه کم شلوغه. هم سر کار هم رسیدگی به دخمل خانومی و هم کارهای خونه  باعث شده از وبلاگت غافل بشم....ولی عوضش با دست پر اومــــــــــــــــــــــــدم ...با یه عالمه عکسهای خوشگل از روزهای بهاری دخملی.....

 

راستی دخملی من ، تا تولدت فقط چند روز دیگه مونده ، یه چیزی حدود 18 روز دیگه و من حسابی در گیرشم....

حالا فعلا حرفی نمیزنم....بمــــــــــــــــــــــــــــــــاند

دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــتت دارم !
به اندازه ی تمام ثانیه های این 1 سال و 11ماهی  که گذرانده ایم ، دوستت دارم ...
به اندازه ی تماااااام دنیا .

یه روز بهاری آندیا توی محوطه زیبای مهد کودک

آندیا بر سر در راهی

برم توی مهد یا نرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آندیا در حال تاب تاب عباسی (البته به قول خودت)

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان الهام
26 خرداد 93 17:28
ای جووونم عروسک خوردنی من اگه اینجا بودی درسته قورتت میدادم
مریم (مامان ثنا جون)
27 خرداد 93 1:55
پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم به منم سر بزن
مینا
28 خرداد 93 16:54
عزیزم چه نازی شما راستی مامان نی نی رو از شیر گرقتی یا نه اصلا شیر مامان نمیخوره؟ شیر خودم و یه چند ماهییه نمیخوره...چون شاغلم از اول شیر مادر و شیر خشک باهم میدادم ولی الن شیر پاستوریزه اونم با شیشه
مامان ثمین
2 تیر 93 9:46
آندیا جون پیشاپیش تولدت مبارک. ثمین من هم تیرماهیه . خوشحال میشم با هم دوست باشیم. آندیا جون رو ببوسید. مرسی خاله جووون بهمون سر زدین