فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

کودکانه های تو....

1395/4/10 23:02
نویسنده : مامان مریم ❤
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و هزار تا سلام به همه و بخصوص دخملی خانوووم گل و گلاب

این روزها دختر خانومی در آستانه 4 سالگی هستش و منم دارم خودم و واسه تولد 4 سالگی

آماده میکنم....

تو روز به روز بزرگ و بزرگتر ....خانوم و خانومتر میشی....ومن حال میکنم 

با روزهای مادرانه خودم و شیطنتهای تو که روز به روز داره بیشتر میشه....

این روزا همه مردم سرشون با دنیای مجازی حسابی گرمه...اونقدر گرمه که تمام دوستی ها و

رابطه ها داره کمرنگ و کمرنگتر میشه...هر جا میری توی تاکسی توی مترو سر کار

همه سرشون توی گوشیهاشونه.....

ولی هنوز وقتی میام توی وبلاگ تو یه حس خوبی دارم......نگار لای دفتر خاطراتم و باز میکنم

و گاهی حتی گریزی میزنم به روزهای اول تولدت و ناخوذاگاه لبخند پرمهری میاد 

گوشه لب عای منو .....من عاشقتر میشم

بگذریم چه عشقولانه شد ....

یه کم عکس بجا مونده دارم گفتم بزارم توی وبلاگت

بریم با هم ببینیم

بقول رامبد جوان توی برنامه خندوانه

بریم بیایم...

اینم یه عکس با کیک سالگرد ازدواج دایی مجید

اینم یه روز گرم بهاری توی باغ دوست مامان خانومی

بعضی وقت ها عصبانی هستی 

گاهی اوقات هم خندون

مراسم تاب خورون با آرش (پس دوستم)

مراسم جشن آخر سال مهد کلبه ستاره ها

البته دقایقی قبل از شروع

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)