فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

به خواهر نزدیک میشوی....

1398/1/28 23:24
نویسنده : مامان مریم ❤
240 بازدید
اشتراک گذاری
سلام. این روزا خیلی سنگین شدم.حسابی توی این بارداریم وزن اضافه کردم. آخه دو تا ث۰ روز بخاطر اوضاع پام استعلاجی رفتم و توی خونه هم همش روی مبل نشستم، حسابی چاق شدم😣

چجوری بعدش این وزن و کم کنم خدا میدونه...جونم واست بگه دخترکم که این روزا از بس دردناکم و سنگین حس و حال اینکه عکس بگیرم و بنویسم گم که چه عرض کنم اصلا" نداااارم...بی حوصله ی بی حوصله ام...

اما تو حسابی شادمانی و مرتب هی میای به شکمم دست میزنی....وقتی خواهر کوچولوت تکون میخوره که تو از همه مون بیستر ذوق میکنی...

یه چیز جالبتر اینکه روی در یخچال یه کاغذ با کمک بابا درست کردی که هر روز از خواب پا میشی یک روزش و خط میزنی و حسابی خوشحالی از اینکه به تاریخ مورد نظرت داری نزدیک میشی...امیدوادم دیانا کوچولو زودی بزرگ بشه این حرفا رو بخونه و متوجه بشه که چه خواهر مهربونی داشته و داره👭👭👭👭❤

خلاصه اینکه عالم و آدم همه فهمیدن که دیانا خانوم ما قراره ۱۳ بهمن بدنیا بیاد...

از بچه های کلاستون که لاز اونا هم به ماماناشون خبر دادن بگیررررتااااا راننده سرویس مدرسه و خانوم معلم و ناظم و ......

خلاصه اینا به من که میرسن میگن شنیدیم ۱۳ بهمن نی نی دنیا میاد و اینم قیافه من 🤔🤔🤔🤔🤔

یه دونه عکس توی گالری عکسهام دارم که مربوط به شب چله مدرسه تونه همون ومیزارم و میرم....تا برات توی وبلاگت یادگاری بمونه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)