فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

تقویم 92 با تم آندیا

1391/12/2 12:43
نویسنده : مامان مریم ❤
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااا........بالاخره تقویم 92 آندیا هم تموم شد......

و باید زودتر چاپ بشه....یکی واسه خودمون ....دوتا واسه مامان جونا....یکی واسه خاله

فرزانه که زحمت نگه داشتن تو میکشنو...یکی واسه روی میز کار بابایی که خیلی وفته رزرو

کرده و دلش میخواد همیشه جلوی چشاش باشی.....

زحمت روزها و جدول تقویم و بابایی کشید و مابقیش کار خودمه.......

این یه تقویم رومیزی هستش که باید فنری بشه.

اینم از تقویم دخملی من

 

صفحه اول

فروردین آندیایی

اردیبهشت آندیایی

خرداد آندیایی

تیر آندیایی (تولد دخملی)

مرداد آندیایی

شهریور آندیایی

مهر آندیایی

آبان آندیایی

آذر آندیایی

دی آندیایی

بهمن آندیایی

اسفند آندیایی

تموم شد

قشنگ بود؟؟؟؟؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سانی مامی شادیسا
2 اسفند 91 11:12
ای خدااااااااااااااااااااااا چه تقویم خوشگلی درست کردی باریکلا به تو مامان زرنگ من شما رو به مسابقه» من وبلاگم رو دوست دارم" دعوت کردم به وبلاگ شادیسا سر بزنید ممنونم
مامان نازی
2 اسفند 91 11:56
واااااااای خدااااااااااااااااااا چه خوشکله......منم میخواااام


قابل تداره عزیزم
مامانی
2 اسفند 91 11:57
خیلی قشنگه مریم جووون.....معلومه خیلی باسلیقه هستی.


مرسی خانومی
الینا
2 اسفند 91 11:58
واااای هر وقت اومدم توی وبت یه سورپرایز جدید داشتی.....عالیه ه ه ه ه ه ه ه


مرسی ی ی ی ی ی
یه مامان
2 اسفند 91 11:59
مبارکه آندیا خانوم.......


ممنون
یه نی نی توو خواب و رویا
2 اسفند 91 21:15
خییییییییلی قشنگه مامان مریم خیلی با سلیقه ای
مامان شیدا
3 اسفند 91 8:56
وای خیلی قشنگ شده خانوم هنرمند دلمون حسابی آب شد اما چه کنیم از این هنرها نداریم دیگه
مامان فائزه
3 اسفند 91 11:23
سلام واااااااااااااای خیلی قشنگه میشه بگی چه طوری درست کردی منم میخوام درست کنم ... میشه تمشو واسم ایمیل کنی ... البته اگه دوست داشتی ... خواهش میکنم
شقایق مامان آرشا
4 اسفند 91 19:20
خیلی خوب شده چه سالی شود سالی که روزاش با این دخی ناز بگذره
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
5 اسفند 91 12:08
هزار ماشالا خیلی ناز و خوشگلهههههه خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم
مرضیه مامان آرامیس
5 اسفند 91 14:22
20 منم همونی که مامان فائزه گفت.میشه؟خواهش میکنم!
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
6 اسفند 91 8:11
سلام مریم جون تقویم آندیا جون خیییییییلی خوشکله ممنون ما رو لینک کردین شما هم با افتخار لینک شدین
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 15:09
خصوصی داری عزیزم
مامان ثمین
27 اسفند 91 10:21
خیلی ناز و خوشگل شده، خصوصا با عکسای آندیا جون. میشه برا منم ایمیل کنید؟! خواهش می کنم! ممنون میشم.
نیلوفر
5 اردیبهشت 92 23:06
به به به مریم جونبا سلیقه
نیلوفر
5 اردیبهشت 92 23:07
راستس میشه بگی چطوری درستش کردی ؟ با چه برنامه ای؟


با فتوشاپ عزیزم.........