فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

تعطیلات نوروز را چگونه گذراندید؟؟

1392/1/10 14:16
نویسنده : مامان مریم ❤
1,248 بازدید
اشتراک گذاری

تعطیلات نوروز را چگونه گذراندید؟؟

این عنوان من و یاد دوران مدرسه و مخصوصا دوران دبستان انداخت......

بعد از 14 فروردین موضوع اولین انشاء همین بود و خلاصه ما هم توی عالم بچه گی همه

چی و شرح میدادیم....


راستی راستی یادش بخیر......

منم امروز هوس کردم که از روزهای اولین عید آندیا واسه خودش ینویسم تا وقتی بزرگ

شد و خوندش حسابی حال کنه....کاش منم از این روزهای زندگیم مثل آندیا خبردار میشدم

 

اما خوب دیگه اون روزا که وبلاگی در کار نبوده...

صبح روز عید

آندیا آماده واسه عید دیدنی

بریم دیگه.............

اینم آندیا روزی که میخواست واسه خودمون مهمون بیاد

کنار سفره هفت سین روی اپن آشپخونه

ای بابا چرا مهمونا نمیان

اوووووووومدن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

«فائزه»
10 فروردین 92 17:41
سلام. وبلاگ زيبايي دارين!وهمچنين مطالب خوبي!اگه مي شه لطفاً بياين به وبلاگ من و نظر بذارين!اگرم شما خواستين،همديگرولينك مي كنيم!
مامان ایمان جون
13 فروردین 92 18:40
وااااااااااااای چه دخمل نازییییییییی.ماشالله خدا ببخشه بهتون به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.یه سوال هم داشتم ازتون کد این آهنگ رو کجا بذارم؟تو قسمت اسکریپتهای اختصاصی میذارم ولی جواب نمیده
یه سوال دیگه اینکه میشه دانلود کرد؟ممنون



سلام. ممنون به ما سر زدین...کد آهنگ و باید توی اسکریپتهای اختصاصی بزار من همینکار و کردم.....آره میشه دانلود کنی
نیر
14 فروردین 92 16:21
فدای آندیا کوچولو که منتظر مهمونا نشسته.....
شقایق مامان آرشا
16 فروردین 92 0:26
عکس قشنگ وبه جایی بود عکس اول