فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

آخرین روزهای فصل بهار

1392/3/29 19:14
نویسنده : مامان مریم ❤
878 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دختر قشنگ مامان :

این روزا ، روزای قشنگیه .....منظورم روزای آخر فصل بهار نیست......

روزهای با تو بودن و میگم....

روزهایی که نه تکرار میشه و نه فراموش میشه...

روزای قشنگی که پر از مهربونی و بی رنگی و بی مهریه.

روزایی که بی حساب و کتاب مهر میورزی و عشق میدهی. از کینه و قهر و ... خبری

نیست.

تو یه فرشته ای . فرشته ی خوبیها مهربونیها دوستی ها  عشق و آرامش .

مامانی ، همیشه همینطوری باش......پاک و دوست داشتنی...

اولین تابستان زندگیت و دیدی ، اولین پائیز ، اولین زمستان و حالا اولین بهار زندگیت هم

داره روزای آخرش و سپری میکنه.....

 

چند روز دیگه تابستان شروع میشه.....ماه تولد گل دخترم...ماه تولد خودم.....

ولی امسال اتگار دیگه اصلا تولد خودم واسم مهم نیست ، هر چه هست فقط تویی تو

این روزا همش فکرم درگیره توئه....

واسه تولدت ...اینکه چجوری بگیرم؟؟؟ کی و دعوت کنم ؟؟ چی درست کنم؟؟؟

خیلی ذوق و شوق دارم ، انگار تولد خودمه......

بگذریم خیلی دارم پر جرفی میکنم...نوهم از فرصت استفاده کردی و باز رفتی سراغ مبز

تلویزیون و........

اینم چندتا عکس از روزهای آخر فصل بهار

برید ادامه مطلب

 

 

     

 

مراحل یه لبخند بهاری

از آندیا

شماره 1                                                          

    شماره2

شماره3

   شماره4

شماره 5

 

 

 

گاه می اندیشم که چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم

همین مرا بس که کوچه ای داشته باشم و باران ...

و انسانهایی در زندگیم باشند که زلال تر از باران هستند...

و تو از آنهایی

   

 

اینم عکسهای شکلات خوردن آندیا

     

 

    

                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرمينا
29 خرداد 92 23:32
سلام عزيزم عاشق شكلات خوردنت شدم
مامان مريم دخملاي گلمون تقريبا همسن هستند مياي باهم دوست بشيم.
خبر از شما


چرا که نه..
zohre,mamane kiyan
30 خرداد 92 9:17
خاله زهره قربون اون خنده بهاریتون بشه خوشگل خانم
محبوبه مامان ترنم
30 خرداد 92 12:20
شکلات نوش جونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت.
سانی مامی شادیسا
1 تیر 92 19:50
نوش جونت عزیزم عجب شکلاتی میخوری .
ولی اگه شادیسا اینجوری بخواد شکلات بخوره و دستشو به همه جا بماله من سکته میکنم


نمیدونی چقدر مواظب بودم دستش و به جایی نزنه....ولی چون میدیدم داره حال میکنه گذاشتم خودش و حسابی اون شکلی کنه
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
2 تیر 92 16:36
ای جانم چقدر ناز شدی موهاتو خرگوشی بستی وروجک ناز من خیلی عکسات خوشکل شدن
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 12:57
ای جونم تو خوشمزه چه خوشمزه می خوری
الهام مامان یسنا
3 تیر 92 13:27
ماشالله گل دختر چه شکلاتی میخوره. نوش جونت عزیز دلم. چقدر جالب مریم جون شما و آندیا جون با هم تیر ماهی هستید. من و یسنا هم تیر ماهی هستیم یسنا 7 تیره و من 27 تیر. چه تفاهمی. منم مثل شما کاملا تولد خودمو فراموش کردم و تمام حواسم به تولد یسناست. برای آندیا نازنین.
ریحانه18
8 تیر 92 20:04
واااااااای خدا چه مامان مهربونی داری تو کوشولوی نامازی ایشالا همیشه کنار مامانو باباش سلامت باشه و به سن من که رسید دل مامانو باباشو نشکنه خوش باشین همیشههههههه
مامان آیسل
9 تیر 92 15:42
آخ عزیزم با این شکلات خوردنت میخوایم لینکتون کنیم اجازه هست


حتما عزیزززززززم
niloofar
6 مرداد 92 10:12
lamasabbbbbbbbbbbbbbbb
رها
15 مهر 92 18:34
ای جونم ماشا... چه قد نازی تو دختر ناز بمونی همیشه