فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

خوابهای ناز آندیا

1391/7/16 15:12
نویسنده : مامان مریم ❤
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم وقتی می خوابی نازتر از همیشه میشی.....وانگار 1000 ساله که نخوابیدی و من حتی دلم نمیاد توی خونه راه برم که مبادا تو از خواب نازت بیدار بشی.

آرام چشمهایت را روی هم بگذار.

من بیدار میمانم و کابوسها را یکی یکی از اتاقت دور خواهم کرد...

فقط سعی کن یک شب خواب آرزوهایت را ببینی

من تورا می جستم و نمی دانستم که تو در خاطر یک بیت قشنگ  مطلع شعر منی

به چه چیز مانند کنم نام ترا ؟؟به بهار یا آب زلال دریا

 

 ساده تر بگویم تو تمامیت احساس منی  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

 

                                          

 

 

 

 

    مدل خواب آندیا(آی حال میکنه)  

 

خواب چی میبینی که اینقدر ناز خوابیدی؟؟

خواب اخمویی

خنده در خواب

خواب متفکرانه

خوردن در خواب

لب غنچه ای در خواب

یه خواب ناز واقعی

   

پستانک در خواب 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ارشیا
4 آبان 91 19:34
ماشالله هزار ماشالله تو خواب عکس واقعی یک فرشته آسمونی رو برامون متجلی کرده خداوند براتون حفظش کنه انشالله آنـــدیا ... هی خانوم کوچولو ... عروس من میشی ؟!