فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

خنده ها و گریه های آندیا

1391/7/10 16:56
نویسنده : مامان مریم ❤
849 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا عکس خوشکل از خندیدن ها و گریه کردنهات......الهی هیچ وقت گریهات و مامان نبینه...و همیشه لبهات پر از خنده باشه...الهی ی ی ی ی

 

اول خنده هات و میزارم

دخترم نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به

 

 جستجویت

 

برخیزم ، تو تمام گمشده ی منی .

 

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست



 

در آن نگاه فردای من و تو رقم خورده ای همه هستی من

بابا جون نمی خوام بخندم مگه زوره؟؟؟؟؟

الان جیغ میزنم ها...........

 

حالا نوبت گریه ها شد....وای ی ی ی 

چیه چرا اخم کردی مامان؟؟؟

چی شد؟؟ من که چیزی نگفتم!!!!!!!

 

 

وای بدتر شد که..............

 

 

نمی خوام گریه کنم مگه زوره؟؟؟؟

کلاه سرم گذاشتین...اونوقت میگیم گریه نکن!!!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شیدا مامان پانی
12 مهر 91 15:55
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم
http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 وبلاگ هنریم
ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir فروش کتاب های هنری با قیمتی باور نکردنی
http://baftanibamashin.mihanblog.com/ فروش لباسهای زیبا دستباف برای نی نی ها و مامانها هفته ای یه بار سربزنید مدلهای جدید میزارم

http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم



شمیم
15 دی 92 19:40
خیلی نازه خدا حفظش کنه