فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

آندیا در سه ماهگی

1391/7/25 16:46
نویسنده : مامان مریم ❤
793 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان امروز 3 ماهه شدی...قربونت بشه مامان که یه ماه دیگه بزرگتر شدی....

حالا دیگه حسابی خانوم شدی ..میخندی..من و بابایی و میشناسی....شبها دیگه کمتر ازیت میکنی...مثل فرشته ها راحت میخوابی  ......نازت و برم من....1000 تا میبوسمت

امروز بازم میخوام واسه 3 ماه شدنت یک کیک درست کنم.خدا کنه که خوب بشه......تازه واست یک کلاه بوقی هم خریدم که بزارم رو سر دخترم و بابایی ازت عکس بگیره....

امروز بابایی صبح رفت دنبال عمه نسترن....آخه اون امسال دانشگاه قبول شده و امروز از صبح مهمون ماست.....

کیکی که درست کردم یدک نشد....البته به قول بابایی مزه اش عالی شده بود....نوش جون همه.....

 

اینم یه کیک ساده ولی خوشمزه

اینم فرشته کوچولوی مامان

قربون اون کلاهت بشم که هنوز واست یزرگه

 

اینقدر گریه کرد که درش اوردیم

ای جوووون من...

 

 

قربون دخترم بشم که همش دستش و میخوره 

عجب نگاهی قشنگی داری عشق مامان

 

 

اینم چند تا از عکسهای خوشگلت....تموم شد 

بقیه عکسهات میره توی آلبومت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)