فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

آندیا در دو ماهگی

1391/7/25 16:45
نویسنده : مامان مریم ❤
840 بازدید
اشتراک گذاری

حالا آندیای مامان دو ماهه شده و یک کمی خوابش کمتر شده...چشمهاش و باز میکنه و یه لبخندی تحویل ما میده و من و بابایی کلی ذوق میکنیم. دل دردهای دخترم یه کم بهتر شده ولی نه خوب خوب

دوماهگی دخترم همزمان شد با اولین واکسنش......

صبج اول وقت من و تو و بابایی راهی مرکز بهداشت شدیم. من خودم و حسابی آماده کرده بودم واسه یه روز سخت....حتی از قبلشم قطره استامینوفن خریدم که اگه خدای نکرده تب کردی زودی بهت بدم .

خدا رو شکر خیلی تب نکردی و اذیت نشدی و ما رو هم اذیت نکردی....از بس خانومی تو 

اما اون آقایی که واکسن تو رو زد توصیه کرد که نذارم خیلی پاهات و تکون بدی چون دردت میگیره حتی گفت پاهات و اگه شد ببندم که البته این کارو کردم و دردت خیبی کمتر بود.

دخترم واسه جشن دو ماهگیش خانومی شده بود ......

 

 

 

عشق من داره میخنده.....مامانی

اینم کیک دو ماهگی (دستپخت مامانی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صبا گلی
9 مهر 91 17:12
دخــترکمـ

عـــروسكـتـ را زیـــاد در آغــوشـ نگیــــر

گـــاهـ گـاهی خـــانه شــنی كهـ میـســـازی خـــودتـ خـــرابـ كنـ

دخــترکمـ

گـــاهی بــا همـــبــازی زیـــبـایتـ قهـــر كنـ

عـــادتـ كنـ ... بیــامـــوز

بـــرگــ هــای گـــل گــلـــدانتــ را زیـــاد لمـــس نكنـ

ممــكــن اســـت بهـ آن عـــادتـ كـــنی

تـــو خــــزانـ را تــجـــربه نكــــرده ای

كـــمــی بتـــرســ

بلنــــدیهــــا را تــجـــربه كنــ

و پاییـــن آمــــدن بــا سرســـره را تــجـــربه كنــ

و از همــــه مهـمــــتــر الاكــلــــنگـــ را

چــــون زنـــدگی تـــو را بــــرای مــــردابــ خــــود سریــــع بـــزرگــ میکــــند



خیلی قشنگ بود...باید یه روزی یه جایی از وبلاگم بنویسمش...مرسی عزیزم