فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

دوستت دارم

1391/7/17 14:05
نویسنده : مامان مریم ❤
664 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

وقتی می گویم دوستت دارم 
شاید تصور کنی تنها چند واژه ی ساده را در کنار هم گذاشته ام 
و جمله ای را بیان کرده ام 
اما... 
این تنها یک جمله نیست ! 
دنیای لبریز از رویا های سبز و سرخ ! 
همین جمله کوتاه ! 
آری همین چند واژه خود کتابیست سر شار از معنا ! 
دوستت دارم یعنی بی حضور تو زندگی برایم بی معناست 
بی تو دنیای من به سردی می گراید و چشمانم پراشک میگردد ! 
دوستت دارم یعنی قلب من منزلگاه توست 
و وجودم سرزمینی که تخت پادشاهی را تنها لایق تو می دانم . 
دوستت دارم ....................

 

 

به خاطر قامت کوچک تو

در دست های بزرگ من

به خاطر لب های بزرگ من

بر گونه های لطیف تو

به خاطر مشت کوچک تو

به دور انگشت سبابۀ من

به خاطر تو

به خاطر تو

تمام قد؛ ایستاده ام...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sahar
24 مهر 91 19:37
همه ي اين بوسا واسه نيني جون خوشگلمون يكم عكس بيشتر بزاريد بابا