فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

فرشته زمینی من میلادت مبارک

1395/4/13 13:06
نویسنده : مامان مریم ❤
605 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عشق مامان

13 تیر 1391

ساعت 14:40

بیمارستان رضوی -مشهد

دخترم :

تمام زندگی من ، من باز هم برای تو می نویسم زمینی شدن تو فرشته آسمانی ام را تبریک میگویم

دخترم ,نبضزندگیم، من برای تو و خدای مهربان می نویسم.

پروردگارا  وقتی به فرزندم که پاره وجود من است نگاه میکنم معجزه تو را با تمام وجود حس میکنم

معجزه یعنی فرزند من از وقتی با یک سلول در وجود من رشد کرد و من با تمام سلول هایم حسش کردم

تا وقتی تو توان به دنیا اوردنش را به من دادی

خدایا معجزه یعنی فرزند کوچک من که بعد از زمینی شدنش  هنوز به بوی تن من و نبض من عادت دارد

معجزه یعنی حس مادری که تو به من ارزانی داشتی

فرزندم تو معجزه زندگی من هستی وقتی از بین هزاران زن و مرد فقط آغوش من آرامت میکند

تو معجزه هستی وقتی از روز شکل گرفتنت تا روز ولادتت صبوری را به من آموختی

خدایا چگونه شکر گویمت وقتی صورت معصوم و نفس های آرام دخترم مرا از هیاهو و دغدغه های

دنیا به آرامشی عمیق می برد.

خدایا با تمام وجود م شکر گذارت هستم وقتی معجزه ات را هر روز و هر ساعت به آغوش میکشم

دخترم از تو هم سپاسگذارم که با زمینی شدنت رنگ های زندگیم را بیشتر و پر رنگ تر کردی

تولدت مبارک عشق مامان

 

 

پسندها (8)

نظرات (8)

مامی جووونی
13 تیر 95 17:45
تولدت مبارک عروسک کوچولو...
یه دوست کوچولو
13 تیر 95 17:46
تولد تولد تولدت مبارک......
قفسه بندي
13 تیر 95 18:17
خوب بود ممنون
❣ فاطمه جون ❣
16 تیر 95 9:54
آندیا کوچولو تولدت مبـــــــــــــــارک انشاء ا... زیر سایه ی مامان و بابات دنیای شیرینی و زیبایی داشته باشی
❤ معصومه ❤
21 تیر 95 17:47
ســــــــــلام وب بسیار زیبایی دارید به منم سر بزنید موفق باشین
❤ معصومه ❤
22 تیر 95 20:15
ســــــــــــــــــــــلـــــــــــام وب بسیار زیبایی داری به منم سر بزن راستی لینکی یا
❤ معصومه ❤
24 تیر 95 14:07
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مرضیه
28 تیر 95 11:42
تولدش مبارک اسم دختر من هم آندیاست و تولدش ۱۸ تیر ۹۱