فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

برای تو می نویسم

1391/8/1 16:56
نویسنده : مامان مریم ❤
881 بازدید
اشتراک گذاری

 

یرای تویی که قلبت پـاک است…


برای تو می نویسم……..


برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست…


برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست…


برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست…

 

 

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد…

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است…

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی…
برای تویی که وجودم را محو وجود نازنین خود کردی…
 
 
 

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است …

برای تویی که سـکوتـت سخت ترین شکنجه من است….

برای تویی که قلبت پـاک است…

برای تویی که در عشق ، قـلبت چه بی باک است…

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است…

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است…

برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است…

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است……….
دوستت دارم تا ……..!
 
 

نه…!

دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد
 
بی حد و مرز دوستت دارم....
 
 
 
 
میخواستم از توی اینترنت عکس های عاشقانه آپلود کنم....ولی چه کاریه!!!!!!!!!!!!!!
من قشمگترین عکسها رو توی کامپیوتر خودم دارم...
ایناهاش.....عشق ق ق ق من....( آندیا سه ماه و 14 روز)
ناز اون نگاهت
 
 
 
 
دخمل مودب من
 
 
 
خمیاز رو......
 
 
اینم یه عکس پرسنلی
 
 
 
آب دهنشو ببین.....وای خوردنیه  
 
 
تل سرش و ببین عززززیزم
 
 
 
اینم یه عکس بادوست هات...
 
 
همش با دستهات بازی میکنی...
 
 
قربون اون خنده هات بشم من... 
 
 
بازم آب دهن از جلو......
 
 
ممنون که عکسهام و نگاه کردین
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
29 مهر 91 11:49
دوسش دارم...........


مامان 2بهونه قشنگ زندگی
2 آبان 91 10:27
ا ین مدلهای بافتنی رو پارسال از یه سایت خارجی گیر اوردم دستورش نبود ولی اگه پاپوش بچه گانه رو سرچ کنی میتونی دستورشون رو گیر بیاری مثل : http://knittingashobby.persianblog.ir/
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
2 آبان 91 10:33
ای جانم برا آب دهن آندیا جون اگه اونجا بودم یه گاز ازش میگرفتم ماشاا...
شیوا
3 آبان 91 10:21
سلام خاله مامان آندیا جون ..... ممنون که وبم سر زدین منم شما رو لینک کردم .... ببوسین دختر ماهتون
آزموده
6 آبان 91 9:35
اینم تبلیغ دخترت توی وبلاگم آندیا- فرشته کوچولوی باباش http://iran-ladies.persianblog.ir/post/36/