فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

وقتی مامان هنرمند می شود

1391/8/7 16:24
نویسنده : مامان مریم ❤
945 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من.....

 


الان کنار من مثل یه فرشته کوچولو خوابیدی....چه ناز میخوابی مامان......فکر کنم بعضی اوقات خواب میبنی و نوی خواب یه لبخند ناز و ملیح میاد روی لبهات.......کاش همیشه لبات پر خنده باشه 

امروز مامان یه کم هنرمند شده و داره با عکسهای تو بازی میکنه

برای دیدن هنرنمایی مامان به ادامه مطلب یه سری بزنید 

 

                                     این عکس و توی حموم ازت گرفتم                                   

 

 

 

 

دلم و میبری با اون نگاهت 

 

 

 

بازم توی حموم...آخه اونجا خوردنی هستی 


 

آندیا توی فنجون....... 


 

 

 

قلب مامانی تو ......

 


 

 

چه دخمل مودبی دارم من...... 



 

 

وای عسلکم........

 


 

 

مرسی که عکسهای آندیا رو نگاه کردین

منتظر عکسهای جدیدش باشید

 

 

 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان 2بهونه قشنگ زندگی
8 آبان 91 12:59
مامان هنر مند یه سری به سایت pizap هم بزن اگه تاحالانرفتی خیلی جالبه
javaher
11 آبان 91 18:44
MASHALAH KHEYLI BA NAMAKE khoda beheton bebakhshe
niloofar
17 آبان 91 10:22
to naztarin dokhtar khale donyaiiiiiiiiiiiiiii asheghetam lopieeeeeeeeeeee man
الهام مامان یسنا
20 دی 91 18:01
آندیا جونم خیلی نازه. 5 روز از یسنای من کوچیکتره. خدا حفظش کنه.