فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

یه گردش اردیبهشتی

1398/1/27 15:03
نویسنده : مامان مریم ❤
297 بازدید
اشتراک گذاری
اردیبهشت باشه، هوا عالی باشه، توی پارک ملت جشنواره گلهای لاله باشه و آدم نره...مگه میشه🙄🙄🙄

یه روز خوب اردیبهشتی وقتی بابا سرکار بود ، دوتایی تازه اونم با اتوبوس رفتیم به سمت پارک ملت......اصلا" حوصله رانندگی و جای پارک توی شلوغی شهر و نداشتم.....بهترین گزینه همون اتوبوسه راحت جلوی درب پارک پیدا میشیم.....تو خم که عاشق اتوبوس سواری بودی.....

این شد که مادر و دختری راهی پارک شدیم...خوشگذرونی😁😁😁😁

💚👭👭👭👭👭👭👭💚


 چه زیبا گفت سهراب عزیز...
باید امروز حواسم باشد 
که اگر قاصدک‍‍ی را دیدم ،
آرزوهایم را 
بدهم تا برساند به خدا ،

به خدایی که خودم میدانم ،
نه خدایی که برایم از خشم ،
نه خدایی که برایم از قهر، 
نه خدایی که برایم ز غضب ساخته اند .
به خدایی که خودم میدانم ،
به خدایی که دلش پروانه است ،
و به مرغان مهاجر هر سال راه را میگوید، 
و به باران گفته است باغها تشنه شدند ،
و حواسش حتی 
به دل نازک شب بو هم هست، 
که مبادا که ترک بردارد ،
به خدایی که خودم میدانم 
چه خدایی 
جانم....

آب را گل نکنیم:
در فرودست انگار، کفتری می‌خورد آب.
یا که در بیشهٔ دور، سیره‌ای پَر می‌شوید.
یا در آبادی، کوزه‌یی پُر می‌گردد.

آب را گل نکنیم:
شاید این آبِ روان، می‌رود پای سپیداری، تا فرو شوید اندوه دلی.
دست درویشی شاید، نانِ خشکیده فرو بُرده در آب.

زن زیبایی آمد لبِ رود،و...........


عاشق شعرهای سهراب بودم و هستم

نمیدونم وقتی یه دختر نوجوان بشی ، توی دوره شما هم از این شهر بازیها و این مدل عاشق شدن ها هم هست یا هم سرشون توی گوشیشون هست و چت و دنیاااااهای مجازی............
پسندها (2)

نظرات (0)