فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

عروسی نیلوفر

1398/1/27 19:25
نویسنده : مامان مریم ❤
264 بازدید
اشتراک گذاری
ششم تیر ماه ۱۳۹۷ مصادف با عروسی نیلوفر بوود. و ما از چند ماه قبل درگیر بودیم.من چی بپوشم ، آندیا چی بپوشه.....لباسمون ست باشه نباشه؟؟؟

اما حالا دو هفته مونده به عروسی من فهمیده بودم باردارم....نمیدونم چرا یهو ورم کردم و بالاخره تصمیم گرفتم واسه خودم و آندیا بدم خیاط لباس بدوزه...برای هر دو یه رنگ پارچه یکرنگ(بنفش بادمجونی) خریدم....وبقول آندیا ست مادر و دختری شدیم...واسه اینکه مسعود از قافله عقب نباشه یک کراوات بنفش هم واسه اون خریدیم....ما شدیم خانوده بنفش💜💜💜💜💜

و بالخره این دخترم رفت سر خونه و زندگیش.....ایشاءالله خوشبخت بشه

منم شدم خاله عروس....👰👰👰👰👰👰

البته اون شب حالم زیاد خوب نبود ..هم از نظر روحی و هم جسمی.....

و از همه بدتر اینکه کسی هم خبر نداشت و نمی تونستم به کسی چیزی بگم....😭😭😭😭😭

بگذریم، حرفای خوب بزنیم

اون شب آندیا و گلسا دختر داییش حسابی خوش گذروندن و حسابی رقصیدن........

❤❤❤❤❤❤

تو باشی و هوای بهار و من قدم به قدم فدایت می شوم.... تو باشی ، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم

تو باشی ، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم ....


آندیا و دختر دایی(گلسا)

این بود ماجرای عروسی نیلوفر و عمو مسعود

مبااااارکه🌷🌷🌷🌷🌷🌷

پسندها (4)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
28 فروردین 98 9:15
چقدر خوشگل شده😘