فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

تولد شش سالگی گل دختر

1398/1/27 23:07
نویسنده : مامان مریم ❤
671 بازدید
اشتراک گذاری
یک هفته بعد عروسی تولدت بود و باز همه دور هم جمع شدیم . بهانه ای بود که عروس و دامادم بیان خونه مون...

تم تولد میکی موس بود و به همه گفتم مشکی قرمز بپوشن.....تو در حالی ۶ سالگیت تموم شد که یه نی نی چند هفته ای توی وجود من بود.....🐣🐣🐣🐣🐣🐤🐤🐤🐤

دختر گلم! از وقتی زاده شدی، نگاهت را قاب می‌گیرم. در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می‌بخشد.

 

امروز روز توست... تولدت مبارک




دخترم میدونی:

چرا می گویند روز تولدت آرزو کن و شمع تولدت را فوت کن ؟

وقتی موقع دعا کردن به شمع در حال سوختن نگاه می‌کنیم

به شعور الهی متصل‌تر می‌شویم و درحالت آلفای ذهنی قرار می‌گیریم.

حالتی که در آن به شعور الهی و خدای درونت وصل میشوی و

دعا به راحتی به عالم بالا می‌رود و به استجابت می‌رسد اگر با قوانین خیر هماهنگ باشد.

بله راز شمع این است🎂🎂

نمیدونم آرزوت چی بود ولی امیدوارم به هر آنچه از قلبت گذشت برسی.

اینم از تولد ۶ سالگیت.......

طفلک من که هر سال تولدم لابلای تولد تو گم میشه...

البته اینم دو تا عکس که تو با کیک تولد من گرفتی.....
















پسندها (1)

نظرات (1)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
27 فروردین 98 23:17
تولدتون مبارک انشاالله صدوبیست ساله شین