فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

روزمره گی های خواهر بزرگه.....

1398/1/29 0:12
نویسنده : مامان مریم ❤
415 بازدید
اشتراک گذاری
والااااا خواهر کوچیکه که این روزا میخوره و میخوابه و.....

ولی خواهر بزرگه این روزا خیلی در تلاطم هستش...مورد داشتیم که به زور رفته مدرسه و میخواسته نره و پیش خواهرش بمونه......

از شدت عشق و علاقه زیاد.....این علاقه گاهی آمپر میچسبونه و صورت خواهر کوچیکه رو غرق بوس میکنی تا بالاخره گریه اونم در میاد....با اینکه این روزا کانون توجه شدی ولی بازم یه سری واکنش هایی نشون میدی که خوب طبیعیه و ماهم انتظارش و داشتیم......

خواهر کوچیکه با خودش یه گیتار خوشگل واسه آندیت اورده ، آخه اون وقتی توی شکم مامان بوده دیده و شنیده که آندیا عاشق گیتار هستش و بخاطر همین براش سوغاتی آورده....اینم داستان این روزای ماست.....

از مدرسه میرسه کیف و کتاب و فرم مدرسه یه طرف گیتار و برمیداره و بالای سر نوزاد ۵ روزه گیتار میزنه😕😕😕😕😕

قیافه من که تازه زایمان کردم:😩😩😩😩😩

قیافه آندیا:😲😲😲😲😲

قیافه نوزاد مون:😭😭😭😭😭😭

الان که دارم مینویسم لبخند همه صورتم و گرفته...شاید اونروزا یکم بخاطر شرایطم برام سخت بود اون همه سر و صدا و داستان ولی خاطره جالبی بجا گذاشت.

یکی از خواسته های آندیا خانوووم بغل کرون خواهر کوچولوشه که برای اینکه حساسیت ایجاد نشه ما اینکار و انجام دادیم و اونم حسابی کیف کرد... از برق چشاش و لبخندش معلومه که خوشحاله.....قربونش برم من

خدا واسه هم نگهتون داره

تا قبل از اومدن خواهر جونش ، این خانوم خرسه (pinky)یار و یاور و دوست جون آندیا بود....حالا هم بالاخره توی صحنه باید باشه😁😁

عاشق لبخندتم ماااادر

👭👭👭

آفتابگردانها به آسمان  جان میدهند

و

دخترانم به من🌻🌻🌻

حاضره بخاطر اینکه کنار من و خواهرش بخوابه هر کاری انجام بده.....❤

منم گاهی میارمش که حساس نشه

پسندها (2)

نظرات (0)