فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

شما دو نفر عشقین

1398/1/29 14:18
نویسنده : مامان مریم ❤
406 بازدید
اشتراک گذاری

توی این پست تصمیم گرفتم فقط عکس بزارم . عکسهای  این دو تا خواهر و باهم .....

عکسها مربوطه به فاصله یک تا دو ماهگی دیانا

خدا کنه وسطش احساساتی نشم و پارازیت ندم...

*عاشقانه های دو خواهر*

در عالم کودکی به مادرم قول دادم ،
که تا همیشه هیچ کس را بیشتر از او دوست نداشته باشم.❤
مادرم مرا بوسید.😘
و گفت : نمی توانی عزیزم !
گفتم : می توانم ، من تو را از پدرم و خواهر و برادرم بیشتر دوست دارم .
مادر گفت : یکی می آید که نمی توانی مرا بیشتر از او دوست داشته باشی .
نوجوان که شدم دوستی عزیز داشتم .
ولی خوب که فکر می کردم مادرم را دوست داشتم .
معلمی داشتم که شیفته اش بودم ولی نه به اندازه مادرم !
بزرگتر که شدم عاشق شدم ، خیال کردم نمی توانم به قول کودکی ام عمل کنم .
ولی وقتی پیش خودم گفتم ؛
کدامیک را بیشتر دوست داری باز در ته دلم این مادر بود ، که انتخاب شد
سالها گذشت و یکی آمد ، یکی که تمام جان من بود .
همانروز مادرم با شادمانی خندید و گفت دیدی نتوانستی !
من هرچه فکر کردم او را از مادرم و از تمام دنیا بیشتر می خواستم ،
او با آمدنش سلطان قلب من شده بود .
من نمی خواستم و نمی توانستم به قول دوران کودکی‍‍م عمل کنم .
آخر من خودم مادر شده بودم ...


پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
29 فروردین 98 15:22
خدا حفظتون کنه
مامان صدرامامان صدرا
29 فروردین 98 21:11
خدا حفظشون کنه 😚😚