فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

۷ ساله شدی عشقم

1398/4/14 1:29
نویسنده : مامان مریم ❤
589 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم! نمی‌دانم چطور خدا را بخاطر این هدیه قشنگش شکر کنم. به اندازه تک تک سلولهای بدنت از خداوند سپاسگزارم. از خدا 

می‌خواهم این هدیه‌ای که به ما پدر و مادرت بخشیده در پناه خودش حفظ کند.❤

🙏آمین🙏

امسال  یه تولد چهار نفره گرفتیم ،یه تولد ساده اما عاشقونه، حالا دیگه یه خواهرجون داری که کنارش عکس بگیری و حال کنی

تولدت مبارک عزیز مادر

۱۲۰ ساله بشی.سالم و تندرست

کیکت سلیقه بابا بود چون همزمان شده بود با روز دختر بابایی با تم دختر واست کیک خریده بود

 

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک دختر نازم

 

خواهروووون

💛❤💛❤💛

راستی ممنون از اینکه روز تولدم با بابایی من و برای تولدم سورپرایز کردی

دخترم بزرگ شده و با بابایی نقشه کشیدن که کیک بخرن و منو غافلگیر کنن

ممنووکنم مهربوووون💞

اینم طبق معمول عکست با کیک تولد من

دختر گلم! وقتی زاده شدی، نگاهت را قاب می‌گیرم. در پس آن لبخند که به من شور و نشاط زندگی می‌بخشد.

امروز روز توست... تولدت مبارک.

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

❤️Maman juni❤️Maman juni
29 تیر 98 4:01
مبارك باشه گل دختري
مامان صدرامامان صدرا
30 تیر 98 15:51
تولدت مبارک پرنسس💖💖💖