فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

یک عاشقانه ساده

1391/11/13 21:52
نویسنده : مامان مریم ❤
759 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

در آغوشـت کـ ِ مۓ گیــرم 

آنقــَــَدر آرام مۓ شوم 

کـ ِ فـَـراموش مۓ کنم 

بـایـ ـد نفس بکشم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند، من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو ، قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد..

به دنیا آمدی و دنیای من شدی...

 

در عجبم چگونه اینچنین عاشق موجودی شده ام که هنوز حتی اسمم را نمی گویدچگونه

در هر نفسش زندگی میکنم در حالی که با نفس های من زندگی گرفت

و چه طور به او وابسته گردیدم در حالی که زمانی تنها با رگ باریکی به من و بعد به زندگی

وابسته بود

 

مادرانگی را هر روز با دخترک زیبایم آغاز میکنم...و هر روز این احساس زیبابا من رشد میکند

زیبای کوچکم آنقدر خالص است که هر بار صدایش میزنم بند بند وجودم به لرزه می افتد...

چه افتخاریست مادر این فرشته بودن

آن لحظه که صورتش را میبوسم بهترین پاسخ عاشقانه را میگیرم...دیگر مرا خیالی نیست...

 

دخترکم!!!همه بازی های کودکی ات را دوست دارم...و هر روز حس بزرگ شدنت را با لذتی

آمیخته با ترس ، لمس میکنم...نمی خواهم آرزو کنم ای کاش به اندازه آغوشم میماندی...

 

چرا که من با هر تار موی تو که رشد میکند ، اوج میگیرد

لذت دیدن قد برافراشتن تو به تنگ شدن آغوشم می ارزد

.

چه افتخاریست مادر این فرشته بودن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی روژان
13 بهمن 91 23:27
نی نی خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه


مرسی خانومی....همه نی نی های دنیا نازن...
مامان آندیا
14 بهمن 91 9:56
یه عالمه بوس برا آندیا گلی
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 12:55
سلام.خوشحال میشم ما را لینک کنید.موافقتتون را برام نظر بذارید.


حتما شقایق جووون...منم خوشحال میشم