فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

آندیا در 7 ماهگی

1391/11/22 17:52
نویسنده : مامان مریم ❤
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

 

درود به دخمل خوشگل و نازززززززم

              عزیز دلم هفت ماهگیت مبارک ..... 

 

خدا رو هزار مرتبه شکر که داری روزهای قشنگ عمرت و به خوشی و سلامتی سپری

میکنی و هر روز بزرگ و بزرگتر میشی....هفتمین ماه زندگیت و هم پشت سر گذاشتی و

وارد ماه هشتم شدی...هورااااااا

انگار همین دیروز بود که دنیا اومدی و یه جوجوی کوچولوی 2/700 بودی...شبا تا صبح

پلکهاتو رو هم نمیزاشتی..... نمیدونم اون روزا تو چه حس و حالی داشتی ولی من در عین

خسته گی خوشحال بودم جون تورو داشتم....تو فرشته کوچولوی ناز و خوشگل

هر چی بزرگ تر میشی شیطون تر و بلا تر میشی .

دالی بازی رو کاملا یاد گرفتی  و خیلی دوست داری بازی کنیم

تازه دست دست کردنم یاد گرفتی.....قربونت بشم من

تنبل خانوم واسه چهار دست و پا خیلی عجله ای نداری تازه همون غلت هم ه زور میزنی

زود باش دیگه چقدر دیر به هم میجنبی .... من خیلی دوست دارم زودتر اینکارو انجام بدی


عاشق کارتون شدی همش به خاطر شما روی کانال های کارتونی ومیزنیم...همچین

زل میزنی به صفحه تلویزیون....

دخترم هنوز از دندونات  هیچ خبری نیستتتتتتتتتتتتتتتت لثه هات خیلی متورم شدن و

خیلی اذیتت میکننن . به دندونات بگو زود بیان بیرون دیگه دلمون آب شد .

هفت ماهگیت تقریبا برابر شده بود با تولد نیلوفر و نگین منم زدم به تنبلی و کیک درست

نکردم و شمع 7 ماهگی تو گذاشتم روی کیک اونا ازت عکس گرفتم....

اینم عکسهای آندیا خانوم توی هفت ماهگی

 

 

کیک 7 ماهگیت

 

 

آندیا و پارسا (پسر دایی جوونش)

پارسا به چی نگاه میکنی هااااااااااااااااااااااااااا

حالا شد......

آندیا و گلسا جوون (دختر دایی جوونش)

 

 آندیا - پویا - گلسا - پارسا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مجله خبري بروزترين ها
22 بهمن 91 17:37
بزرگترين مجله خبري ايران جديدترين خبر هاي كودك و سلامت خانواده ايران و جهان هر روز در ايميل شما