فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

تقویم چهار فصل 92 آندیا

1391/12/29 11:55
نویسنده : مامان مریم ❤
1,683 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم یه تقویم چهار فصل دیواری واسه دخملی......بااینگه یه تقویم رومیزی واست درست

کرده بودم ولی بازم هوس کردم با عکسهای آتلیه هم یه دیواریشم درست کنم......از بس

که هنرمندم من..........


صفحه اول

بهار 92

تابستان 92

پائیز 92

زمستان 92

خوشکل شده؟؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:05
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مائده دخترعموی آروین
29 اسفند 91 13:44
سلام... وبلاگ خیلی خوبی دارید.ازتون دعوت می کنم به کلبه ی آروین تشریف بیارین ومارابانظرتون شادکنید. اگزهم باتبادل لینک موافق بودیدخبــربدید.
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 14:09
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: مامان ستایش
مامانی
6 فروردین 92 21:41
خوش به حالت آندیا جووووون با این مامان باسلیقه ات... حسودیم شد.
ثمین
10 فروردین 92 12:29
به به چ خوشکل!


ممنون