فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

رویش اولین دندون آندیا.......

1392/2/3 11:02
نویسنده : مامان مریم ❤
736 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این پست و یه کم دیر گذاشتم......ببخشید..هم سر کار باید برم ، هم واسه خانوم غذا درست کنم و هم اینکه این چند روز گذشته یه کم بی حوصله بودی و همش یه نفر باید بغلت میکرد....

بهرحال ، بگذریم....مامانی چند روز پیش سر کار بودم که همکارم گفت تلفن دارم..

گوشی و که برداشتم دیدم نیلوفره ( دخترخاله جونت) می گفت خاله یه خبر خوب ، حدس بزن چیه....منم چون چند وقته قبلش پشت گوشوارت گم شده بود فکر میکردم اون پیدا شده ، ولی نگو دخملم دندونش در اومده بوده ه ه ه ه ه

منم از خوشحالی بلند گفتم : دندون در آورده و خلاصه همه همکارا و مریض ها متوجه شدن و بهم تبریک گفتن


و.....بالاخره انتظار مامان سر رسید. آخه همش میگفتم چرا دندون در نمیاری...همه بچه ها در آوردن الا این آندیا خانوم مامان

چندروز طول کشید ، تا گزاشتی ازش عکس بگیرم...کلی هم بد اخلاق شده بودی و بی حوصله ......ولی دیگه دیروز شکار لحظه ها یه عکس ازس انداختم

کاش زودتر همش بیاد بالا و راحت بشی مامانی...

 

در اومدن اولین مروارید سفید آندیا جووونم مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مریم
3 اردیبهشت 92 13:44
سلام معذرت میخوام از جوابم
می خواستم به سوال یکی از مامانا در مورد مرورگر و ارسال نظر چیزی بگممعذرت میخوام واقعا که اشتباه شد


خواهش میکنم.......موردی نداره..پیش میاد
یه نی نی توو خواب و رویا
3 اردیبهشت 92 16:06
وااااااااااای فذاش بشم مبارکه هورااااااااااااااااااا
مامان ستیانفس
3 اردیبهشت 92 23:22
رویش مروارید سفیدت رو تبریک میگم آندیاجون

با اجازه من شمارو لینک میکنم

دختر منم تو فصل تابستون بدنیا اومده

خوشحال میشم به ماهم سربزنید




مرسی....منم لینکت میکنم


چرا وبلاگت باز نمیشه...آدرس و درست زدی؟؟؟؟
الینا
4 اردیبهشت 92 12:56
مبارک باشه فرشته کوچولو.....مبارکه.
مامان نازی
4 اردیبهشت 92 12:57
عزسززززززززززززززززم...مبارکت باشه.....جووووووووونم
سمیرامامان پرنیان
4 اردیبهشت 92 19:53
مرواریدات مبارکککک گلم


مرسی خاله جووون
مامان آرینا
5 اردیبهشت 92 11:13
مبارکههههههههههههههه. انشااله دندونای 100 سالگی


مرسی خاله جوووون
فاطمه
6 اردیبهشت 92 11:01
دندونشو.......عزیززززززززززززم.......
مامان شیدا
14 اردیبهشت 92 13:57
عزیز دلم مبارک باشه