فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

این روزهای فرشته کوچولوی من.......

1392/2/4 14:43
نویسنده : مامان مریم ❤
679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....من باز اومدم مامانی......

 

 

از دیروز من و تو تنهاشدیم.....آخه بابایی رفته تهران ، از صبح با هم خونه مامان جون بودیم

 

و تازه اومدیم .

دخمل خوشکلم توی روروئکشه و منم دارم واست مینویسم...الان با بابایی صحبت میکردم

 

و حسابی دلش واست تنگ شده بوده..

 

دیروز که تنها بودیم باز تو هی شیطونی میکردی و منم ازت عکس میگرفتم...رفته بودی

 

توی چادر کوچولوت....کلی حال میکردی و منم از خوشحالی تو حال میکردم

 

آره دیگه این روزها من با خوشحالی و خنده تو ، شاد میشم و با یه گریه از سر شیطونیت

 

دلم غصه دار میشه....مادرم دیگه به قول مامانم : کافر باش ، مادر نباش

 

خوب بگذریم.................

 

یه چند تا عکس خوشکل و موشکل ازت گرفتم ، میزارم تا وفتی بزرگ شدی ببینی که چقدر

 

شیطون بلا بودی عزیزززززم..................

 

 

آندیا تی چادرش......

این اسباب بازی که دستته ، اولین اسباب بازیته مامانی

وفتی کوچولوتر بودی خیلی دوسش داشتی

 

 

 

اینم جلد دستمال مرطوبته ، نمیدونم چرا دوسش داری

مجبور شدم نگهش دارم

 

 

 

ای جووونم مامانی

میگم به دوربین نگاه کن ، خنده تحویلم میدی

 

 

 

ای خدا ، تو که منو دیوونه کردی

اینجوری نگاهم نکن

 

 

 

اینا شیر خشک های منه

به هیچ کسی نمیدم......

 

 

 

بابام واسم میخره..........

 

 

تازه......

واسم کتاب داستان هم میخره...ایناهاش

 

 

 

 

ولی نمیدونه که من عاشقه موبایلم......تا کتاب



مامانی :

خسته نشدی ، اینقدر ازم عکس گرفتی؟؟؟؟؟؟

 

 

 

مرسی عکسهای منو با چشمهای خوشکلتون نگاه کردین..

نظر یادتون نره هااااااااااااااا

 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیرامامان پرنیان
4 اردیبهشت 92 19:54
ای جیگر شیطون مریم جون من نمیدونم که چرا این وروجکا پلاستیک دوست دارن پرنیانم پلاستیک خیلی دوست داره


آره عزیزم....
مامان آرینا
5 اردیبهشت 92 11:12
سلام . دخملی نانازی دارین. خدا حفظش کنه.
من از اون روز دنبال یه راهی هستم که فرمول کرم رو بدم بهتون ولی امان از دستخط دکترا.
برچسب روی کرم رو کندم و ازش عکس گرفتم لطفا ایمیلتون رو بدید تا بفرستم. انشااله بدردتون بخوره.


حتما....مرسی
مامان زری ترانه
5 اردیبهشت 92 11:16
سلام مامانی.

دختر شیرین و نازی داری .خودتم اونجور که من ماراتو دیدم با حوصله و هنرمندی . از آشناییت خوشحالم . به وبلاگ ترانه کوچولوی ما هم بیا .


مرسی لطف داری عزیزم..
یه مامان
5 اردیبهشت 92 18:59
ای جانم.....تو چه نازی آندیا جووووونی...بوس بوس 1000 تا
الینا
5 اردیبهشت 92 19:01
روز به روز داری خوردنی تر میشی خانوم...خدا واسه مامان و بابات حفظت کنه...
فاطمه
6 اردیبهشت 92 11:00
عزیززززززززززم......تو جه نازی....
مهدیه
7 اردیبهشت 92 11:53
سلام خوشحال میشم از وبلاگمون بازدید کنید و در صورت تمایل خاطره ی زایمان شما رو با نام و آدرس خودتون در وبلاگ ثبت کنیم! اگر مایل بودید برامون کامنت بزارین!
مامان فائزه
7 اردیبهشت 92 17:24
اندیا جونم تو خیلی نازی ..... 1000 تا ماچ اگه دوست داشتی بیا وبلاگ دخملیم یه سر بزن خوشحال میشیم جزء دوستای یسنا باشی در ضمن به وبلاگ نی نی های 91 هم سر بزن و برای دختر نازت کلی دوست پیدا کن http://ninihaye91.rozblog.com منتظرتم مامان مهربون
الهام مامان یسنا
8 اردیبهشت 92 18:26
ماشالله خدا حفظت کنه خانوم خانوما که اینقده نازی. چه موهای قشنگی داره این توپول خانم. به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.
مامان ملیکا کوچولو
9 اردیبهشت 92 2:48
عاشقتم کوچولوی ناز خاله


مرسی خاله جوووون
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
9 اردیبهشت 92 12:24
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم ..... ای کاش روز زن و روز مـــ♥ــادر بر شما مبارک باد ما آپیم
یه نی نی توو خواب و رویا
10 اردیبهشت 92 17:04
چقدر آندیا جونم نازه فداش بشم
مامان شیدا
14 اردیبهشت 92 14:05
مریم جون من برای هر پستت یه یادگاری نوشتم نمیدونم تاییدشون نکردی یا مشکل از وبلاگ هست ... کلی قربون صدقه دخملی رفتیم و کلی خوردیمش و بوسیدیمش الان هم این جوریاییم
سجاد
6 خرداد 92 0:19
پیش منم بیا ... منتظرم
مامان آرتینا
19 خرداد 92 10:48
جووووووووووووووووووووووون هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله هزار ماشالله
نازنین موسوی
21 خرداد 92 23:53
چه دخمل ماه و نازی دارین.خدا براتون نگهش داره. اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com