فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

تقدیم به تمام مادران ایران زمین

1392/2/11 10:16
نویسنده : مامان مریم ❤
740 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز روزِ توست، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا.

 

 

بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟

 

صبر و مهربانیت را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جا دهم؟

 

آن زمان که خط خطی های بی‌قراری ام را با مهر و محبّتت پاک

 

می‌کردی و با صبر و بردباری کلمه‌ به کلمه ی زندگی را به من دیکته

 

می‌گفتی خوب به خاطرم مانده است.

 

و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید دارد.

 

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، هم پای من آمدی، بار ها بر زمین

 

افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.

 

آری، از تو آموختم، حتی در سخت ترین شرایط،

 

امید را هرگز از یاد نبرم.

 

یادم نمی‌رود چه شب ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب

 

دارم می‌زدی

 

و چه روزها که با مهر مادرانه ات لقمه‌های عشق را در دهانم

 

می‌گذاشتی

 

و من باز لجبازتر از همیشه دستت را رد می‌کردم!

 

وقتی بوسه بر دستان چروکیده ات می‌زنم،

 

یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت به همه

 

فخر می‌فروختم

 

و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم این دستان مادر من

 

است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت؛

 

من با نوازش همین دست ها بزرگ شدم و امروز با تمام وجودم

 

می‌گویم:

مادرم مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم و  کمی کمتر از آنچه تو دوستم

 

داری، دوستت دارم.

 

 

مادر تو فرشته ای

 

تـــرا ستایش می کنــــم

 

ترا که قلب سرشـــار و روح بزرگ ودستان گرم و زندگی پرورت چراغ

راهماست

 

امید و تکیه گاه ما  زندگی و هستی ماست

 

تـــرا ستایش میکنــــــم

 

ترا که می بخشایی ومهربانی بی توقعت رانثار میکنی

 

حجت بی اجر و مزدت را تـــــرا ستایش میکنم

 

ترا که می سوزی و میکاهی

 

 

و نگران سرنوشتمان  نگران خوب و بد

 

 

نگران خوشحالی و غمها بی پایانمان است

 

ترا ای مادر، ای روحانی مقدس

 

 

ستایش میکنم و در برابر عظمت روح

 

 

ودر برابر شکوه رنجهای بی دریغت که

 

 

هرگز شکوه ای بهمراه ندارد سر تعظیم فرود آورده و میگویم

 

 

مادر! تو فرشته ای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شیدا
11 اردیبهشت 92 12:08
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت روزت مبارک دوست خوبم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:08
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
مامان آندیا
11 اردیبهشت 92 19:16
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك [Web] - [E-Mail]
مامان ستیانفس
11 اردیبهشت 92 19:18
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو


حتما عزیزم....
نیر
13 اردیبهشت 92 1:53
"مادر" نوشته میشود "فرشته"خوانده میشود من دیرکردم!!!امیدوارم تبریکمو پذیرا باشین...روزتون مبارک.. دعا کنین منم سال بعد مامان باشم
قالب های اختصاصی کودکانه
13 اردیبهشت 92 13:47
گلم من قالبت رو تو وبلاگ دخترت گذاشتم برای من هیچ مشکلی نداره و کامل باز میشه اینم عکساش: http://upload.tehran98.com/img1/zvzxu0vqg7ynbtvyzf0m.jpg http://upload.tehran98.com/img1/aecqiuz5r6xahcpf9ft2.jpg http://upload.tehran98.com/img1/a0o6yq5s5kewao008h7x.jpg می دونی مشکلش برای تو چیه؟ اینه که سرعت نتت پایینه و عکسایی که توی پستات گذاشتی زیاده و از اونجایی که قالب هم عکسی هست بخاطر همون برات طول میکشه تا صفحه رو کامل باز کنه و تمامی عکسا لود شه... قالبت هیچ مشکلی نداره.. مثلا اینجا رو نگاه کن عکسات کامل لود نشدن: http://upload.tehran98.com/img1/12u8hphuk3hw4s6di85q.jpg وجود همین عکسای زیاد باعث میشه وبلاگ سنگین لود شه تا جایی که می تونی عکسا رو ببر ادامه ی مطلب تا صفحه اول وبلاگت راحت برای اونایی که سرعتشون کمه باز شه.. ولی برای کسایی که سرعتشون بالاست زود باز میشه جای هیچ نگرانی نیست من قبلا هم که وبلاگت میومدم عکسارو دیر باز میکرد ولی چون قالب قبلیت فقط رنگ بود و عکسی نبود زود باز میشد
مامان منتظر
13 اردیبهشت 92 16:37
تقدیم به شما
مامان منتظر
13 اردیبهشت 92 18:25
سلام مامان آندیا جون آدرس وبلاگم به fm134.niniweblog.com تغییر پیدا کرده خواستم اطلاع بدم که توو پیوندها آدرس رو درست کنی میبوسمت
قالب و گرافیک های کودکانه
13 اردیبهشت 92 20:17
خواهش می کنم گلم