فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

یه غیبت کبری

1392/3/19 23:55
نویسنده : مامان مریم ❤
771 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام و 100000000000000000000تا سلام یه همه دوست جووونیا و دخمل گل و گلابم

من اومدم با یه غیبت یه ذره طولانی......

آخه میدونین چی شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داداشی گلم از یه راه دور (کانادا ) بعد از چند سال

اومده بود و من حسابی سرم شلوغ بود.

و اما دخملی توی این روزا حسابی ددری شده بودی و همش توی راه خونه خودمون و

خونه مامان جون بودیم و تو هم حسابی پایه بودی......

دایی جواد که خیلی ذوق داشت تو رو ببینه ،آخه اصلا تو رو ندیده بود فقط عکسهات و دیده

بود و چند بارم زمانی که چت میکردیم با وب کم دیده بودت..و اگر چه که تو اصلا روزای اول

نمی شناختیش اما توی هفته آخر حسابی شناخته بودی و میرفتی بغلش......

و منم حسابی ذوق میکردم...واینطوری شد که من دو هفته از آپ کردن وبلاگ تو در رفتم و

حالا اومدم سراغ دفتر خاطرات گل دختری تا همه اتفاقاتی که این دو هفته اخیر گذشت

واست بنویسم......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب مامان آرتین
20 خرداد 92 1:36
سلام ،ماشالله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
از طریق وبلاگ فرشته های91 باهاتون آشنا شدم.خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم.به ما سر بزنید


حتما..چرا که نه
شیدا مامان لینا
23 خرداد 92 14:20
مریم جون چشمتون روشن . امیدوارم روزهای خوب وشادی رو در کنار برادر عزیزت سپری کرده باشی .اما از سوغاتی ها چیزی ننوشتی