فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

آندیا 11 ماهه شد...

1392/3/20 12:15
نویسنده : مامان مریم ❤
845 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

سلام عروسک قشنگم

دوباره اومدم از تو بنویسم . از لحظه های ناب با تو بودن . از تو کوچولوی قشنگ من که 

داریجلوی چشمام قد می کشی و بزرگ میشی و عزیز و عزیز و عزیزتر میشی و هر روز

برامون دلبری می کنی . الان که دارم برات می نویسم تو خوابی . وقتی خوابی انگار دنیا

خوابیده . انگار دور فلک از چرخیدن وامونده. حتی وقتی خوابی دلم برات تنگ میشه. آخه

من از تو چی بگم که شنیدن کی بود مانند دیدن .

 

فرشته کوچولوی خانه ما امروز 11 ماه از پا به دنیا گذاشتنت می گذرد .

نمی دانم چرا این 11 ماهگی واسم همراه یه شادی زیاد بود!!!!!

شاید به این خاطر اینکه تنها یک ماه تا یکساله شدنت مانده وکمی دلم را قلقلک می دهد

 

میدونی چیه؟؟ خوشحالم و خیلی خیلی خدا رو شکر میکنم از اینکه لحظه لحظه این 11

ماه را کنارت بودم و با خنده های شیرین و معصومت خندیدم ، با گریه هایت ناراحت شدم و

  با هر حرکتت به این طرف آن طرف به دنبالت بودم .

خوشحالم از اینکه این 11 ماه تو را در کنارم داشتم و کنار تو به اندازه چند 11 ماه قد

کشیدم

خوشحالم ، خوشحالم ، خوشحالم و خدا را هزار بار برای این شادی شکر می کنم

 

ديگه كم كم بوي يك سالگي و جشن تولدش داره بلند ميشه ........ 

 

11 ماهگیت مبارک عزیز مامان

 

اینم عکسهای 11 ماهگیت

برو ادامه مطلب

اینم عشق مامان

 

قربون اون نگاه متعجبت

که به شمعها اونجوری نگاه میکنی

 

ژست و ببین.....

 

 

 

اینم یه عکس با لباسی که خاله فرزانه

واست دوخته

 

 

 

قد و بالاش و ببین

عزیززززززم

 

دخترم خسته شد و

روی زمین نشسته

 

اینم اسباب بازیهایی

که بابایی واسه 11 ماهگیت خریده

 

 

 

مرسی که عکسهایی دخملی و نگاه کردین

ممنون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ملیکا کوچولو
20 خرداد 92 12:12
به به به.ماشاالله به دختر نازمون. مبارک باشه جیگرم.دوستت دارم عروسکم.


ممنون خاله.....
الینا
20 خرداد 92 12:44
11 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو....کجا بودی کم پیدایی این روزا....چرا آپ نمیشی؟؟؟؟
فاطمه
20 خرداد 92 12:45
مبارک مبارک...11 ماهگیت مبارک...داری 1 ساله میشی هااااااااااا
zohre,mamane kiyan
20 خرداد 92 14:33
سلام مامی آندیا جون چه پرنسس نازی خدا نگهش داره شما با افتخار لینک شدید
مامان زری ترانه
21 خرداد 92 9:47
11 ماهگیت مبارک عزیزم مامانی بیا آپم
محبوبه مامان ترنم
21 خرداد 92 20:48
11 ماهگیت مبارک دختر ناز. چقدر لباسهاش خوشگله. قربون تو عزیز خاله.
شیدا مامان لینا
23 خرداد 92 14:14
به به مبارک باشه عروسک خوشگل چقدر لباست خوشگله عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
24 خرداد 92 15:24
عزیزممممممم 11ماهگیت مبارک مامانی چرا از وقتی که لینکمون کردی بهمون سر نمیزنی