فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

یه تفریح مادر و دختری

1392/4/23 20:44
نویسنده : مامان مریم ❤
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز هوای مشهد خیلی خیلی گرم بود.هر چی بگم کم گفتم.. توی فاصله محل کار تا خونه

با اینکه کولر ماشین روشن بود ولی انگار که نه انگار و من با سرعت هر چه تمام می اومدم

تا زودی برسم خونه ....غافل از اینکه این گرمای آخر تیر ماه  اونقدر زیاده که کولرای خونه

رو هم جواب کرده بود.....

بابایی سر کار بود و من ودخملی داشتیم باهم حرفهای مادر و دختری میزدیم و از گرمای

تابستون حرف میزدیم که یهو تصمیم گرفتیم با هم بریم حموم...نشستم حساب کردم دیدم

پارسال توی همچین روزی حموم 10 روزه گی آندیا بوده و حالا حموم 1 سال 10 روزه

گی...حاضر شدیم و از نبودن بابایی سوء استفاده کردیم و مادر و دختر راهی حموم شدیم و

من باز طبق معمول دوربین و سر دوشم انداختم تا توی یه فرصت مناسب چند تا عکس

شکار لحظه ها از آندیا بگیرم...بماند اینکه چقدر دخملم توی حموم زد زیر آواز و توی این

گرمای تابستون ، این حموم بهش حال داد.. تو حال میکردی ومن با حال تو حال

میکردم.....عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززم

اینم عکسهای این تفریح مادر و دختری

ای جوووونم با این خنده هات

 

       

 

 

یه مقایسه کوچولو بین 10 روزه گی و 1 سال و 10 روزه گی


               

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان مهرو جون
24 تیر 92 0:18
آره جونم این روزا فقط اب بازی حال میده
nana
24 تیر 92 10:44
عزیزززززززززززززززززززززززززززم......آب بازی میکنی؟؟؟؟؟؟خوش به حالت
خاله سوسکه
24 تیر 92 10:44
چه خوردنی شده این دخمل مامانش 1000 تا بوس
مهسا مامان طاها
24 تیر 92 11:30
عزیزمممممممممممممممممم ماشاالله...
الهام مامان یسنا
24 تیر 92 18:19
ای جان دلم آب شد واسه این گل دخملی. مریم جون چه عکس قشنگی بود مقایسه بین 10 روزه گی و حالا یک سالگی ماشالله چقدر بزرگ شده و خانوم و خوشگل خدا حفظش کنه.
دوست خوبم خوشحال میشیم از آلبوم تولد یسنا جونم دیدن کنید.
برای آندیا جون


مرسی خاله الهام....حتما میام...بوس بوس
مامان آرمينا
24 تیر 92 18:53
چه لذتي ميبرن بچه ها از آب بازي [خنده
بوس واسه آنديا جون


منم بوس بوس
❤مامان رامیلا کوچولو❤
24 تیر 92 22:35
سلام نی نی خوشکلی دارید به ما هم سر بزنید راستی اگه دوست داشتید به رامیلا با کد 620 رأی بدید .
مامان آیسل
25 تیر 92 13:50
عزیزم شیطون شدی واسه خودت آره آیسل منم عاشق آب بازی هستش قربونت عسلم
مامان آرتین
26 تیر 92 17:15
سلام
وای که چه حالی کردین تو حموم تو این گرما فقط و فقط آب تنی میچسبه روی گل دخترتو ببوس وممنون که به وبلاگ ما اومدین


خواهش میکنم عزیززززززم
محبوبه مامان ترنم
29 تیر 92 17:37
ای جانمممممممممممم. ماشااله به این ناز دونه دختر
الی مامی آراد
30 تیر 92 1:41
واقعا تو این هوای گرم حموم میچسبه چه عکسهای جالبی بود 10 روزگی والان


مرسی عزیزم.....
مامان بهراد
30 تیر 92 3:31
هزار ماشاالله به این گل دختر...خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم


چرا که نه............
سانی مامی شادیسا
6 مرداد 92 11:47
ای جاااان واقعا که توی این گرما آب بازی واسه نی نی ها خیلی حال میده چه عکس قشنگی برای مقایسه گذاشتی.
مرجان
10 مرداد 92 10:28
فدات شم مریم جون . من چند ماهه که اصلا نمیتونم وب تو ببینم . خیلی خیلی دلم برای دخملت تنگ شده بود . امروز که دیدمش دیدم حسابی ماشالله ماشالله بزرگ شده .
منم تو این مدت باردار شدم . نمیدونم خبر شو بهت دادم ؟ گفتم دخملی باشه اسمشو میزارم آندیا . بس که این دخمل باز به دلم نشسته بود . همش هم به این اسم صداش میکردم ولی دیدم خدا یه پسر قند عسل بهم داده .


عزیزززززم لطف داری.......امیدوارم زودی نی نی گلت بیاد توی بغلت