فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

واکسن یک سالگی آندیا

1392/4/23 18:56
نویسنده : مامان مریم ❤
636 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دخمل قشنگم ، عزیز مامان

امروز موعد واکسن یکسالگیت بود البته با یه کم تأخیر آخه هفته پیش  تولدت بود و نشد که

بزنیم چند روز بعدش هم که رفتیم اون خانومه مرکز بهداشت گفت یکشنیه 23 تیر ببرمت و

از اونجایی که من امروز سر کار بودم این مسئولیت خطیر به گردن خاله فرزانه افتاد

...هرچند که اصلا و ابدا دوست نداشت تنهایی بره ، اما دیگه چاره ای نبود ومن با اینکه سر

کار بودم اما همش دلم پیش تو بود مامانی......و مرتب به خاله زنگ میزدم تا اینکه آخرین بار

گفت واکسن و زدن و دارین میرین خونه و دخمل ناز مامان اصلا گریه نکرده. قربونت برم

مامانی که اینقدر صبوری و خانوم.

پس امروز حسابی بهانه گیری کن که بهانه هات  خریدار داره.......

الانه که دارم مینوسم تو ، توی خواب نازی و من کنارت کامپیوتر روی پامه و دارم خیلی

آروم کار میکنم تا مبادا بیدار بشی عزیزکم...


 

آندیا دریه خواب اخمویی ، بعد از

واکسن یک سالگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیدا
12 مرداد 92 23:07
چههههههههههه قلبی