فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

واکسن 4 ماهگی

1391/8/14 19:24
نویسنده : مامان مریم ❤
783 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز چهار ماهگی عشق مامان است و نوبت واکسن......

 از آنجا که واکسن ٢ ماهگی اش خیلی من و بابا رو اذیت نکرد با خیال راحت با خاله فرزانه راهی درمانگاه شدیم ....و اون آقابده واکسن آندیارو زد....

تا اون جایی که تونستی جیغ زدی....قربونت بشم مامانی ...

وزن : 6/500

قد: 63

دور سر: 41

تا رسیدم خونه سریع بهت قطره استامینوفن دادم چون یه مختصری تب کردی....و البته بهانه گیر..یه 2 ساعتی خوابیدی و بعد  از شدت درد گریه ای سردادی که معلوم شد واکسن بد جوری اثر کرده آروم نمیشدی به هر طرف و هر سمتی که تکانت میدادم جیغ میکشیدی اینم مدرک گفته هام 

 


         اولش یه کم حالت گریه داشتی..

        اما بعدش............

        قربون اون گریه پر سوزت بشه مامان.....

 

اینم یه خواب ناز بعد از خوردن قطره استامینوفن

 

 

بله .......

مادر که می شوی دنیایت تغییر می کند، آدم ها، واژه ها، رنگ ها، غم ها و شادی ها مفهومشان عوض می شود...

برای من تک تک کلمات با وجود آندیا تغییر معنا داد... درک کردم وقتی "واکسن" از دهان مادری خارج می شود، یک کلمه ی معمولی نیست، در پس آن هزار ناراحتی و دلهره از صدای گریه و تب دلبندش نهفته است...

و هزاران بار خدا را برای داشتن فرزندی سالم شکر می کنم و آرزوی سلامت برای تمام کودکان را دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانش
17 آبان 91 19:33
سلام عزیزم . مرسی که اومدین پیشم . خودم هم میدونم ولی نمیتونم هیچ جوره . تازه هر موقع که سعی میکنم فکر نکنم بیشتر استرس میگیرم و فکر و ذهنم مشغول میشه . نمیدونم چیکار کنم . خداروشکر که شما تونستین و خداروشکر برای داشتن آندیا جون . ماشالله هزار ماشالله خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه . برام دعا کنید . منم لینکتون میکنم دوستم
دخمـــــلی
27 آبان 91 16:37
ای جوووووووووووووووووووونم با اون گریه هات