فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

خدایا دمت گرم.........

1391/9/29 16:12
نویسنده : مامان مریم ❤
850 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام....من اومدم........

بعد از یه غیبت نسبتا طولانی ..........

آخه اینترنت نداشتم.....طبق نظر همسر جان سرعت اینترنتADSL کم بود و از یه شرکت 

دیگه درخواست داده ویه کم طول میکشه اینترنتDIAL UP هم که قربونش برم روی لاک

پشت و سفیدکرده.......

واسه همین کمتر میتونم بیام و از دخملی بنویسم....یعنی گاهی اینقدر صفحه نی نی

وبلاگ و دیر باز میکنه که آدم پشیمون میشه.......

راستی ....................

یادم شد بگم کارم درست شد و قرار شد توی همون بخشی که بودم

کار کنم خیلی خوشحال شدم یه کمی خیالم راحت شد.......

خداجون دستت درد نکنه دمت گرم.......خوشحالم کردی......مرسی........

خیلی دوست دارم خدا جووون

 

راستی فردا شب هم که شب یلداست......آخ جووووون


 

هندونه.....آجیل......میوه......فال حافظ......دور هم جمع شدن....... عکسهای خوشکل آندیا

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آوينا
29 آذر 91 16:00
آنديا جون كه خيلي نازي پيشاپيش يلدا مبارك و خوش بگذره به آوينا سر بزن
هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 16:16
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید