فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

اولین غلت خوردن آندیا

1391/10/4 17:19
نویسنده : مامان مریم ❤
832 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه خبر خوب......

امروز دخملی مامان واسه اولین بار غلت زد و منم حسابی ذوق زده شدم...آخه 

خیلی وقتهمنتظر اینکارش بودم و همش میگفتم چرا آندیا غلت نمیزنه....چرا چراچرا؟؟؟؟

و خلاصه امروز خیلی ناگهانی ویهویی در پی به دست آوردن اسباب بازی رنگیش مجبور 

شد دست درازیکنه و چون دستش نرسید مجبور شد غلت بزنه..........و من حسابی ذوق

کردم........و سریع رفتم سراغ دوربین و برای بار دوم که غلت زد ازش عکس گرفتم.

 

این عکس ها فقط برای ثبت کردن بهترین و مهمترین کارهای بزرگیه که انجام دادی 

امیدوارم وقتی بزرگشدی  از دیدنشون حسابی لذت ببری همینطور که من الان از

نوشتنشون حسابی حال میکنم و لذت میبرم....

 

پس به امید اون روزها...

به امید روزی که در آوردن اولین دندونت و بنویسم....

به امید روزی که چهار دست و پا کردنت و بنویسم.....

به امید روزی که راه رفتنت و بنویسم............

به مید روزی که یه خانوم گل بشی......

به امید روزی که.................

وای اگه بخوام تمام روزای قشنگت و بنویسم که باید همینطوربنویسم و بنویسم تا خود

فردا صبح .......

پس هیچی نمیگم و میزارم همه اتفاقای قشنگ زندگیت یکی یکی رخ بده ومنم سعی میکنم

همه رو یکی یکی بنویسم و اگه خدا بخواد از اون لحظه ها عکس بگیرم و به تصویرشون

بکشم.

 

 

به امید روزهای سبز و آفتابی واسه همه زندگیم (آندیا)

 

اینم از عکسهای غلت خوردن آندیا مرحله به مرحله

 

(1)  دستش به اسباب بازیش نمیرسید

 

(2) غلتیدن به سمت پهلو

(3) بیشتر چرخیدن 

(4) غلت زد ولی دستش هنوز زیرش مونده

(5) و بالاخره غلت کامل

 

دیدی تونستم........کار نشد نداره

 

اینم یه لبخند پیروزی جانانه....

 

خداحافظ تا شیرین کاری بعدی

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)