فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

یه روز برفی با آندیا

1391/10/9 17:43
نویسنده : مامان مریم ❤
684 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان....سلام دخمل ناز من......دیروز یه روز خیلی خاصی واست بود میدونی

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چند روزه مشهد حسابی سرد شده و یه برف حسابی روز چهارشنبه بارید.... ما که

چهارشنبه و پنجشنبه نتونستیم از خونه بریم بیرون هوا خیلی سرد بود و همه جا یخبندون

شده بود و من هر از گاهی از پشت پنجره بارش برف و میدیدم .....و الیته گاهی خوشحالم

میشدم که یه جای گرم و نرمم  چون شاهد سر خوردن آدما و ماشین ها توی کوچه

بودم...یک هفته دیگه تا پایان مرخصی زایمان من مونده و سعی میکنم بیشتر توی خونه

باشم و بهت برسم........

بگذریم از موضوع برف دورشدیم........دیرو ز یعنی جمعه 8 دی ماه 1391 صبح با اومدن

خورشید خانوم توی آسمون من و بابایی تصمیم گرفتیم با دخملی بزنیم بیرون دوربین

عکاسی و هم برداشتیم تا اگه شد یه چند تایی عکس ازت بگیریم ......

اگر چه کلی از دیدن برف توی خیابان ها متعجب بودی ولی حسابی بد اخلاق و نق نقوهم

شده بودی فکر کنم یه دلیلش این بود که علاوه بر نور آفتاب سفیدی برف ها هم چشم های

ناز تو اذیت میکرد و همش چشمت و میبستی و همین باعث شد یه کم کلافه بشی و نق

میزدی ولی با تمام این حرفها یه چند تا عکس زورکی با چشم بسته و نیمه بسته ازت

گرفتیم. اینم عکسها.....امیدوارم سرما نخورده باشی عزیز مامان هر چند که حسابی

پوشونده بودمت....... 

 

ایران-مشهد-پارک ملت- هشتم دی ماه 1391

 

 

 

 

 

 

                         

 

                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رجبی
10 دی 91 12:55
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
مامان آوا
12 دی 91 10:48
خيلي نانازي دختر خوشگل خدا حفظت كنه واسه مامان بابا
مامان آرتین
13 دی 91 17:52
الهی چه دختر نانازی دارین
خدا حفظش کنه ماههههههههههههههه

به وبلاگ پسرم سر بزنین تا بیشتر با هم دوست بشیم.منتظرتونم.بوس برا آندیا عسلی


مرسی عزیزم....حتمامیام سر میزنم