فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

این خس خس دیگه چیه؟؟؟

1391/10/12 20:55
نویسنده : مامان مریم ❤
1,373 بازدید
اشتراک گذاری

 

بله دیگه در آستانه 6 ماهگی و شروع غذای کمکی این خس خس سینه تو هم چند روزی که روی اعصاب

من و باباییه....میترسم یه چیزی از توش در بیاد.....

دکتر فرهت بهترین دکتر کودکان هست و به نظر من توی مشهد حرف اول و میزنه حداقل من که اینجوری فکر

میکنم و خیلی قبولش دارم.

بخاطر همین امروز با هزار مکافات و از طریق یکی از دوستهام ازش وقت گرفتیم که ببریمت پیشش تا ببینم

چی میگه....

خدا کنه چیزی نباشه...

 

امروز ساعت 3  عصر رفتیم و خدا رو شکر دکتر گفت چیزی نیست و کم کم تا 1 سالگی برطرف میشه و

خیال ما رو راحت کرد...آخیش چه خوب شد .

 

آندیا قبل از دکتر رفتن

 

 

 

 

آخه دکتر رفتنم خوشحالی داره!!!!!!!

 

 

بریم دکتر دیگه!!!!!!!!!!!!!!!

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)