فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

پایان غم انگیز مرخصی زایمان

1391/10/12 21:09
نویسنده : مامان مریم ❤
801 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخمل نازم امروز یه کم دل مامان غم داره.....غصه داره.....6 ماه مرخصی مامان تموم شد راستی چقدر

زود گذشت مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثل برق مثل باد......دلم واسه تمام این روزایی که همیشه کنارت

بودم تنگ میشه....واسه تمام روزایی که صبحها وقتی چشمهات و باز میکردی من و میدیدی با

میخندیدی.... ولی حالا توی یه روز حداقل 5 ساعت پیشت نیستم........

 

 

اما یه جای خوبی !!!!!!!!!!!!!!

اگه گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهد کودک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 نه نه ..............

خونه خاله فرزانه..پیش نیلوفر و نگین.......آخ جووووووون

 

دیگه خیالم ازت راحته......آخیش........

اما بازم یه خورده ناراحتم انگار توی این 6 ماه خیلی بهم خوش گذشته ....یه کم تنبلیم میشه ولی

میدونم اولشه چند روز که برم به همه چی عادت میکنم ...خودمم یه کم دلم واسه همکارام تنگ

شده.....

بهرحال من فردا شروع اولین روز کارین هست و باید برد امیدوارم همه چی خوب پیش بره....به امید خدا

تو رو هم صبح باید با جهیزیه ات ببریمت خونه خاله جوووون 

خدا کنه این سر کار رفتن باعث غفلت از وبلاگت نشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرهام
12 دی 91 22:54
مامانش
13 دی 91 23:44
عزیزمممممممممممممممم
مامان یه فسقِلی
29 دی 91 16:33