فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

واکسن 6 ماهگی آندیا جوونی

1391/10/16 16:44
نویسنده : مامان مریم ❤
947 بازدید
اشتراک گذاری

 

وای خدا باز روز واکسن سر اومد......چه زود میرسه...

امروز باز با خاله و نیلوفر صبح شال و کلاه کردیم واسه واکسن دخمل خانومی.....

اول قطره فلج اطفال که فکر کنم خیلی تلخه چون وقتی میخوری صورتت و حسابی بهم میکشی و معلومه

که حسابی بد خوره .....

و بعدم دو تا آمپول بکی به ران پای راست که فکر کنم ب .ث . ژ بود و دومی به ران پای چپ که یاداور

هپاتیت ب بود....

وتو حسابی گریه کردی عزیز من......

و یه خبر خوش اینکه دیگه تا یکسالگی خبری از واکسن نیست....برو حالشو ببر.....

امروز وزنت : 7 کیلو 600 گرم بود

قدت : ٦٧ سانیمتر

دور سرت: ٤٢ سانتیمتر

و بالاخره مجوز شروع غدای کمکی صادر شد...اگر چه که من قبلا یواشکی شروع کرده بودم......البته با

اجازه آقای دکتر......

الان که دارم مینویسم روی پام دارم تکونت میدم آخه یه کم بهونه گیری میکنی و اینجوری آروم تر میشی

دخمل ناز مامان..باباییم سر کار هستش ......فعلا خیلی تب نداری چون مرتب بهت قطره استامینوفن

میدم.....

تازه من امشب بیمارستان شبکارم و باید بزارمت پیش خاله و برم ........

چکار کنم دیگه اینم از شغل من که شب و روز ....تعطیل و غیر تعطیل نداره......

اینم  عکس آندیای بهانه گیر بعد از واکسن شش ماهگیش

 

 

اینم خواب ناز آندیا بعد از بهانه گیریها

 

اینم لبخند ژکند بعد از یه خواب حسابی 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان انیتا
16 دی 91 18:18
سلام خیلی خوشمله.اانیتای ما کمی از آندیاجون بزرگتره.خوشحال میشیم سری بزنید
مامان شايان
23 دی 91 10:01
سلام خاله جون پسرم شايان تو مسابقه ي جشن تولد 2سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شما خاله مهربونه تا بهش 2 تا راي خوشكل بدين شماره ما 22 منتظريما فقط تا دوشنبه وقت داريم