فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا فرشته کوچولوی مامان و بابا آندیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

❤ آنـــــــدیا فرشـــــته کوچک مـــــن ❤

6 ماهگی آندیا

1391/10/23 10:53
نویسنده : مامان مریم ❤
949 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام وصد سلام...... من اومدم......

این دفعه حسابی دیر شد.....منظورم واسه 6 ماهگیته مامانی.......

10 روزه که 6 ماهه شدی ولی نشد که واست یه کیک درست کنم......چکار کنم ، آخه دیگه میرم سر کار و

مثل قبل همش توی خونه نیستم. راستی چه حالی میده آدم همش توی خونه باشه و به دخملیش برسه.

ولی منم سعی میکنم با اینکه میرم سر کار بازم بهت برسم مامانی جوووونم........

تو یه ماه دیگه هم بزرگتر شدی...خانوم تر شدی......

این روزا دیگه همش وفتی نشسته ای یا مخصوصا دراز کشیده ای همش پاهات توی دستاته و میخوای

انگشت شست پات و بخوری......

توی این عکس نشستی ولی بازم پای مبارکت توی دستته

 


 

لثه هات حسابی میخواره و همه چی و توی دهنت میکنی الا دندونی که واست خریدیم

اینم نمونش سر شیشه آب معدنی ول کنم نیستی

اینم گریه بعد از گرفتن شیشه

اینم یه عکس دیگه از دخملی با کلاهی که خاله واست بافته

کلاه واست یعنی بیرون رفتن و وفتی سرت میکنم حسابی

خوشحالی

مثل این عکس

 

اینم دخملی با کیک ساده مامانیش

واسه 6 ماهگیش

خوشحال و خندون باشی همیشه مامانی

 

از شدت خارش لثه لبات و ببین!!!!!!!

واسه اولین بار توی روروئک

از فرمون روروئک به عنوان دندونی استفاده کردی

عجب دخملی دارم من

این عکس رو همینجوری میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سانیار
25 دی 91 19:23
سلام عزیزم مرسییییییی از اینکه به وبلاگم سر زدی تقویم رو خودم طراحی کردم خانومی زله یاقوت رو تو پوست تخم مرغ درست کردم طی چند مرحله دونه انار و زله آلوئه ورا رو ریختم و گذاشتم خودش رو بگیره و دوباره همین کار رو تکرار کردم تا تخم مرغ پر شد وقتی زله سفت شد پوست تخم مرغ رو شکستم و زله رو خارج کردم ببخشید پیامی که تو وبلاگم گذاشته بودی رو تازه دیدم
مامان سانیار
25 دی 91 19:33
راستی جدول تقویم رو هم خودم درست کردم عزیزم تو پاورپوینت اونموقع فایل تقویم تو اینترنت نبود برای دانلود ولی الان لینکهای دانلودش زیاده! بازم خواستی پیام بده فایلم رو برات ایمیل میکنم خانومی
مامان فائزه
27 دی 91 14:32
MOBARAK BASHE 6 MAHEGIT TALA KHANOM


مرسی خاله جوووون
زهرا مامان امير علي (شيرين گندمگ )
29 دی 91 0:10
اي جانم من تو رو ميخورم عزيزم
نازی
29 دی 91 19:10
آخههههههههههههههههههههههه چقدر تو نازی عزیزم .
مامان شیدا
30 دی 91 11:16
اندیا جون شش ماهگیت مبارک خاله جون چه ناز شدی عزیزم اون گل سرات منو کشته مریم جون به جای من چندتا ماچ آبدار از اون لپاش بکن لطفا


مرسی خاله جووووون........
مامان مریم
6 بهمن 91 10:18
به به چه دخمل نازو شیرینی مبارکت باشه 6ماهگیت پیش ما هم بیا


چشم خاله جوووون